Katteelskermeg Skrevet 18. oktober 2021 #1 Skrevet 18. oktober 2021 (endret) Et lite spørsmål. (Skal til dyrlegen i desember for å kastrere) katten min på 5 måneder spiser og drikker alt og da mener jeg ALT han kommer over. noen eksempler da - cola zero fra glasset mitt på stuebordet alt av middagsrester (uansett hva det er) q-tips (altså bomullet ikke plastikken) Ooooog han drikker fra dusjen og der er det jo såperester ink vann Er dette vanlig? er det noe jeg kan gjøre annet enn å fjerne alt jeg har her i huset😂 må bare legge til at katten min har tilgang til tørrfôr, får våtfor en gang daglig, ferskt vann døgne rundt! Endret 18. oktober 2021 av Katteelskermeg
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #2 Skrevet 18. oktober 2021 Jeg vet ikke, men min katt drikker fra doskål og dusjvannet etter vi har dusjet. Usj! Han fpr da tilbud om både rennende vann og friskt vann ellers, men nei. Anonymkode: d768b...29d
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #3 Skrevet 20. oktober 2021 Er det mye som ikke er mat? Pica kanskje? Anonymkode: e9add...812
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #4 Skrevet 20. oktober 2021 Noen katter er rett og slett matvrak. Min katt gjør hva som helst for å få i seg mat og må begrenses på mengde. Hvordan er vekten? Anonymkode: 2f5ad...c9c
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #5 Skrevet 20. oktober 2021 De drikker jo fra sølepytter ute og, ville ikke vært då bekymret for å drikke dusjvann. Lukke dusjen/ døra til badet? Anonymkode: 2f5ad...c9c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå