acna Skrevet 18. oktober 2021 #1 Del Skrevet 18. oktober 2021 Hei! Vurderte å legge inn dette i tråden til en-to av bloggerne/influenserne, men mistenker at det da kanskje ville blitt rapportert som spam. Hvis man ser thinspo-innlegg som legges ut på Instagram-story, så kan det nå rapporteres inn under tema «spiseforstyrrelse»!! Hvis jeg har forstått det riktig, så tror jeg vedkommende vil bli «shadowbannet» hvis flere rapporterer. Shadowbannet = vanskeligere å søke opp hvis man ikke allerede følger vedkommende. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 20. oktober 2021 #2 Del Skrevet 20. oktober 2021 acna skrev (På 18.10.2021 den 22.58): Hei! Vurderte å legge inn dette i tråden til en-to av bloggerne/influenserne, men mistenker at det da kanskje ville blitt rapportert som spam. Hvis man ser thinspo-innlegg som legges ut på Instagram-story, så kan det nå rapporteres inn under tema «spiseforstyrrelse»!! Hvis jeg har forstått det riktig, så tror jeg vedkommende vil bli «shadowbannet» hvis flere rapporterer. Shadowbannet = vanskeligere å søke opp hvis man ikke allerede følger vedkommende. hm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå