Gå til innhold

Din maraton erfaring.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du som har løpt maraton, hvordan var det første gangen? Vurderer å melde meg på så jeg ønsker andres erfaring. 
Hvor godt trent var du? Hvor fort løp du vanligvis på kortere distanser som f eks 10 km når det bare var en vanlig treningstur? Hadde du løpt løp opp mot maratondistanse før du meldte deg på osv osv. Jeg vil ha så mye info og tips som mulig. 

Anonymkode: c9235...acf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Jeg skal for første gang delta i et løp 17 sept 2022, Oslo Maraton. Jeg har bestemt meg for å løpe halvmaraton 😊

Jeg fant et treningsprogram på Oslo Maraton sine sider som jeg følger. Det virker veldig ok😊

Har du meldt deg på noe løp enda? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10/18/2021 den 22.18):

Du som har løpt maraton, hvordan var det første gangen? Vurderer å melde meg på så jeg ønsker andres erfaring. 
Hvor godt trent var du? Hvor fort løp du vanligvis på kortere distanser som f eks 10 km når det bare var en vanlig treningstur? Hadde du løpt løp opp mot maratondistanse før du meldte deg på osv osv. Jeg vil ha så mye info og tips som mulig. 

Anonymkode: c9235...acf

Last ned og print ut treningsopplegg, uke for uke. Du finner mange på nett. Følg det slavisk. Du vil da være klar på løpsdagen. Jeg har gjennomført ca 10 halvmaraton og 5 hel maraton. Til hel maraton begynte jeg ca5 mnd før med løping, lengere og lengere turer. Halvmaraton ca 3mnd. Men løper jo hele året også. 

Tid halvmaraton 1time 50  hel maraton 4 ,26  mine beste tider 

Anonymkode: fb34f...ead

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...