Gå til innhold

Orginale vs uorginale bildeler

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe uorginale deler til en suv 2011 mod som må på verksted og repareres. Selvsagt pga pris. Eller bør jeg styre unna? Det er snakk om bla bærebru som må skiftes. Er det veldig stor forskjell i kvalitet på orginalt vs uorginalt? Vurderer å kjøpe deler hos skuvat.no.? 
Ev hva av deler er greit å kjøpe uorginalt? 

Anonymkode: 8386a...ae3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vurderer å kjøpe uorginale deler til en suv 2011 mod som må på verksted og repareres. Selvsagt pga pris. Eller bør jeg styre unna? Det er snakk om bla bærebru som må skiftes. Er det veldig stor forskjell i kvalitet på orginalt vs uorginalt? Vurderer å kjøpe deler hos skuvat.no.? 
Ev hva av deler er greit å kjøpe uorginalt? 

* Skruvat.no (skulle det stå) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den delen har holdt i 10 år. La oss si at den uoriginale delen holder i 8, er det nok?

Det er jo veldig vanskelig å svare prinsippfast på slikt. Jeg kjøper uoriginale deler stadig vekk. Noen er lik som original, andre ser du med en gang vil ikke vare evig.

Anonymkode: 975c0...2a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket merke gjelder dette? 
Vi handler utelukkende originale deler hos Eurodel.no eller hos merkeforhandler.

Skruvat har jeg hørt mye rart om, både med tanke på kvalitet og levering. 

Anonymkode: 32cfd...44b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hva du får uoriginalt. Ikke alltid det er med alle deler som trengs til akkurat den reparasjonen. Gjør du det selv, har du spart arbeidspenger. Og hvordan vil den uoriginale fungere? Vil nå si at en bærearm er ganske kritisk til hvordan den er laget. Jeg hadde ikke gamblet med den, fra slik som Skruvat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må du først høre om verkstedet i det heletatt vil montere deler du skaffer selv, hvis de gjør det så vil du kun få garanti på selve jobben og ikke delene.

Trenger ikke være noe galt med uoriginale deler men det beste er selvfølgelig å kjøpe originalt, da er man sikker på at det passer og at kvaliteten er som den skal være. 

Anonymkode: 30535...ca8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...