AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #1 Skrevet 18. oktober 2021 Hei! Jeg har ibs og akkurat fjerna galleblæra, jeg er konstant kvalm, vondt på tom mage og veldig vondt når jeg skal spise, jeg har vært hos legen, men han er usikker, på CT fant de en hoven lymfeknute i buken en plass. Men noen som vet hva det kan være? Er kjempe lei av å være konstant kvalm. Anonymkode: fd8c9...7e2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #2 Skrevet 18. oktober 2021 Galleblæra ble fjernet for 6 uker siden** Anonymkode: fd8c9...7e2
Rumle Skrevet 18. oktober 2021 #3 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei! Jeg har ibs og akkurat fjerna galleblæra, jeg er konstant kvalm, vondt på tom mage og veldig vondt når jeg skal spise, jeg har vært hos legen, men han er usikker, på CT fant de en hoven lymfeknute i buken en plass. Men noen som vet hva det kan være? Er kjempe lei av å være konstant kvalm. Anonymkode: fd8c9...7e2 Vet ikke hva det kan skyldes dessverre, men har du mulighet til å få kvalmestillende hos legen? Håper de finner ut av det snart.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå