Pepita Skrevet 3. oktober 2005 #1 Skrevet 3. oktober 2005 Vi vurdere å reise bort i jula. Er ikke helt sikre på hvor enda. Men det bør være stor sikkerhet for fint vær. Var på Tenerife for et par år siden i jula, 95% overskyet vær... Skal kun være i ei uke, så sånn sett er Thailand ol litt uaktuelt siden det er så lang flyreise... Men noen som har tips?
Gjest Gjesta Skrevet 3. oktober 2005 #3 Skrevet 3. oktober 2005 Jeg hadde tenkt å foreslå Kanariøyene.
Pepita Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2005 Var som sagt skuffet over været på Tenerife sist vi var der på ferie i jula. Men kan jo hende andre øyer er bedre!
Grace Skrevet 4. oktober 2005 #5 Skrevet 4. oktober 2005 Var som sagt skuffet over været på Tenerife sist vi var der på ferie i jula. Men kan jo hende andre øyer er bedre! ← Tror nok du har vært litt uheldig, men været på Kanariøyene er jo alltid litt ustabilt på vinteren. Jeg skal til Tenerife da, og krysser fingrene for fint vær. Stort sett hvertfall. Det er jo varmt der, men om sola er framme?!? god tur..
Gjest Lea Skrevet 4. oktober 2005 #6 Skrevet 4. oktober 2005 Gran Canaria har vel den beste statistikken. Jeg har vært der i den perioden flere ganger (desmber/januar) og temperaturene er helt OK. Det kan blåse litt kaldt og om kvelden er det nok lurt å ha på seg en jakke. Men det går fint an å bade på stand eller i basseng.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå