AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #1 Skrevet 18. oktober 2021 Noen som har tankekjør? Racing thoughts som noen sier. Føler jeg har det hele tiden! Har fått det etter en litt hard periode i livet da jeg var veldig engstelig. Klarer ikke å konsentrere meg, veldig urolig. Vet ikke hva jeg vil, skikkelig uro i hodet. Gråter hver dag da jeg er so fortvilet, redd for at jeg ikke blir meg selv igjen. Har blitt deppa av hele greia. Fungerer ikke helt i det daglige, mannen er hjemme med meg. Har økt på zoloften min fra 100 mg til 150 mg, og håper på at det vil funke. Gått på 150 mg i 12 dager, men over 3 uker siden jeg begynte å øke. Noen som har det slik som meg? Og som har vorte frisk? Treng bare oppløftende ord, og ikke noe skremsel da jeg er ganske fortvilet! Anonymkode: 27418...8ac
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #2 Skrevet 19. oktober 2021 Sliter dessverre med det samme. Har vært sånn siden jeg var barn så har dessverre ikke noen god råd bortsett fra en virtuell klem ❤️ Anonymkode: 4097c...f1f 1
Pragmatikeren Skrevet 19. oktober 2021 #3 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 18.10.2021 den 16.03): Noen som har tankekjør? Racing thoughts som noen sier. Føler jeg har det hele tiden! Har fått det etter en litt hard periode i livet da jeg var veldig engstelig. Klarer ikke å konsentrere meg, veldig urolig. Vet ikke hva jeg vil, skikkelig uro i hodet. Gråter hver dag da jeg er so fortvilet, redd for at jeg ikke blir meg selv igjen. Har blitt deppa av hele greia. Fungerer ikke helt i det daglige, mannen er hjemme med meg. Har økt på zoloften min fra 100 mg til 150 mg, og håper på at det vil funke. Gått på 150 mg i 12 dager, men over 3 uker siden jeg begynte å øke. Noen som har det slik som meg? Og som har vorte frisk? Treng bare oppløftende ord, og ikke noe skremsel da jeg er ganske fortvilet! Anonymkode: 27418...8ac Har du noen du kan prate med? Fastlegen din?
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #4 Skrevet 20. oktober 2021 Ja, har tett oppfølging! Men alltid litt «kjekt» å få noen historier om folk som har kjent på det samme og har vorte bra igjen 🙂 Anonymkode: 27418...8ac
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå