AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2021 #21 Del Skrevet 25. oktober 2021 Styrketrening gir meg konstant godfølelse i kroppen. Jeg merker at jeg bærer på mindre fett, og jeg føler meg sterk og stødigere i kroppen. Så føler jeg meg bra hver gang jeg ser meg selv i speilet Anonymkode: dbff1...b05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kepaløk Skrevet 25. oktober 2021 #22 Del Skrevet 25. oktober 2021 Godfølelsen etter en treningsøkt varer ut dagen som regel for min del. Neste dag er jeg klar for ny økt og gleder meg. Får jeg ikke trent eller vært fysisk aktiv føler jeg meg litt blæh (oppblåst på en måte) frem til neste økt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 25. oktober 2021 #23 Del Skrevet 25. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 18.10.2021 den 18.33): Får den aldri. Trening er et nødvendig onde. Prøvd mye for å finne hva jeg liker, men hater alt 🙄 Anonymkode: d5d5f...0e5 Enig i denne, dvs. jeg vil ikke bruke ordet hater, men for meg er trening noe jeg gjør fordi jeg "må" - dvs. jeg vet det er bra for helsa. Dessuten gjør det vondt, og da snakker jeg ikke om gangsperre, men om direkte verking i kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ Skrevet 25. oktober 2021 #24 Del Skrevet 25. oktober 2021 Utetrening: Et par dager. Innetrenong: Kanskje ut dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 25. oktober 2021 #25 Del Skrevet 25. oktober 2021 Er helt avhengig av kvaliteten på treningsøkten. Bra økt gir noen timer med godfølelse, en dårlig økt gir meg ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #26 Del Skrevet 26. oktober 2021 Et par timer. Trener oftest om ettermiddagen, da varer den ut kvelden. Trener jeg om morgenen er den borte til lunsjtider. I motsatt fall merker jeg det kontinuerlig om jeg har vært dårlig til å trene den siste tiden! Anonymkode: 758fe...aa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #27 Del Skrevet 26. oktober 2021 Godfølelse?? Blir bare sliten og trøtt, timer derfor treningen til slutten av kvelden eller dager jeg ikke har mye å gjøre så jeg slipper være utslitt resten av dagen på grunn av trening 🥴 Anonymkode: f481c...8ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2021 #28 Del Skrevet 26. oktober 2021 Noen timer, aldri mer enn ut dagen. Anonymkode: 85db9...564 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perleblomst Skrevet 26. oktober 2021 #29 Del Skrevet 26. oktober 2021 Får godfølelse like etter trening. Tenker at "nå har du vært flink og stått på". Dette varer 1-2 døgn før jeg begynner å tenke at det er på tide å trene igjen for å ikke bli lat. Trener styrke 2-3 ganger i uken. Ca 30min. Ellers er det lette turer og innimellom litt mer krevende. Så det er overkommelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå