AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #1 Del Skrevet 17. oktober 2021 ER det noen som har øvd på teoritentamen og syntes prøven på vegvesenet er lettere? Jeg har alltid flere feil der, når jeg kjører er jeg flink og kan reglene. Læreren forstår heller ikke hvorfor jeg ikke består teorien. Er det noen som har tatt teorien på vegvesen uten å bestå på teoritentamen? Anonymkode: e51ac...998 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #2 Del Skrevet 17. oktober 2021 Jeg øvde på teoritentamen. Ga meg ikke før jeg fikk 0 feil. Da klarte jeg teoriprøven med glans. Anonymkode: 2e10a...62a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stril Skrevet 17. oktober 2021 #3 Del Skrevet 17. oktober 2021 (endret) Gjør som jeg gjorde da jeg tok teoriprøve på kl c. Etter å ha gått gjennom og svart så godt jeg kunne i første omgang, gikk jeg gjennom en gang til og tellte over de jeg var 100% sikker på at var riktige, hvis antall riktige var nok til å bestå, gjorde jeg meg ferdig og det var bestått. Hvis jeg ikke hadde hatt nok riktige så hadde jeg da gått gjennom de jeg var usikker på og prøvd å se om de var riktig besvart eller ikke for å få opp antall riktige. Selvfølgelig så er sist nevnte metode ikke en garanti for at du oppnår bedre resultat, da det er 4 alternativer, men kan være en lur måte å prøve få bestått på. Jeg klarte det på første forsøk med den taktikken. Husker jeg strøk 3 ganger teori kl b tilbake i 2001. Men da fikk du utdelt en svær perm med mange spørsmål og over 145 svar alternativer til sammen. Den var mer vrien enn dagens, og der kunne alle opp til 5 alternativene være riktig eller bare ett. Og hvis ett spørsmål hadde 5 alternativer og f.eks. 3 var riktige så fikk minus poen om du bare to av de 3 var riktig krysset av. Lykke til videre. Du får det nok til skal du se Husk, det er ikke viktig å ha 0 feil. Men å ha nok rett til å bestå Endret 17. oktober 2021 av Stril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå