AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #1 Skrevet 17. oktober 2021 Var på legevakt i sta, 32 i crp og fikk pencilin for bihulebetennelse. Kjennes ut som noen har mørbanka hele ansiktet 😬 var veldig tidlig ute, kun vært dårlig i 4 dager. Dere som har gått på pencilin mot det, tok det lang tid før dere ble bra? Anonymkode: 873b8...7db
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #2 Skrevet 17. oktober 2021 Nei, ikke tatt lang tid før jeg har følt meg mye bedre får stort sett crp på over 100, ble blir også bedre allerede etter en dag eller to. Anonymkode: 2e84e...d45 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #3 Skrevet 17. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, ikke tatt lang tid før jeg har følt meg mye bedre får stort sett crp på over 100, ble blir også bedre allerede etter en dag eller to. Anonymkode: 2e84e...d45 Så bra, takk for svar😊😊 har aldri hatt det før. Fikk ganske ille influensa i fjor, men det her syntes jeg er mye verre 😅 Han ga meg en kraftig pencilin kur, så får håpe det tar knekken på det fort Anonymkode: 873b8...7db
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå