Gå til innhold

Torpet 2021

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Cid skrev (På 22.10.2021 den 10.37):

Han ville finne kuene så de kunne få melk, det burde ikke straffes. Nils var den jeg håpte skulle vinne torpet og få sjansen igjen i farmen siden han måtte trekke seg sist gang 

Kan noen forklare hvorfor kuene skulle få melk? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes de blir mer og mer råtne med måten de tar seg av deltakerne. Han ble jo bedt om å lete etter kuene, og så er det de teite reglene om områdene som skal avgjøre. Produksjonen tenker tydeligvis ikke gjennom ting lenger. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snipa skrev (2 timer siden):

Kan noen forklare hvorfor kuene skulle få melk? 

De skulle gi melk, kuene. Blir jo ikke melk uten de..

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snart er det tid for konkurranse om hvem som skal få bli videre på Torpet. 

Jeg liker ikke at Daniel var så opptatt av å hjelpe Amalie til å få bli værende der. Fortelle hvilke øvelse som hun måtte velge og hvordan den skulle gjøres. Glad for at Herman ikke hørte på dem, og valgte noe annet. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 25.10.2021 den 16.53):

Hvem på torpet heier dere på nå? Jeg heier på Daniel

Har ikke Daniel klart å lure seg unna mange kamper nå? Tro taktikken de fører med tanke på tvekampene egentlig bare er fordel Daniel

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apis skrev (11 timer siden):

Har ikke Daniel klart å lure seg unna mange kamper nå? Tro taktikken de fører med tanke på tvekampene egentlig bare er fordel Daniel

Håper han vinner uansett, virker som en ganske trivelig person og det hadde vært kjekt om noen fra Ålesund vant farmen for første gang 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der røk Herman ut. Jeg synes at det var synd. Det var Amalie som jeg ønsket ut av konkurransen.  Mulig at hun kommer til å komme inn igjen på farmen.. 

Vet ikke når det kommer inn noen fra Torpet på Farmen? Blir det helt opp i mot semifinalen eller? . Da har den som får komme inn en unik mulighet til å kunne vinne hele farmen. 

Jeg håper på en av de to gutta:  Muhammed eller Daniel.  :)

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (6 timer siden):

Der røk Herman ut. Jeg synes at det var synd. Det var Amalie som jeg ønsket ut av konkurransen.  Mulig at hun kommer til å komme inn igjen på farmen.. 

Vet ikke når det kommer inn noen fra Torpet på Farmen? Blir det helt opp i mot semifinalen eller? . Da har den som får komme inn en unik mulighet til å kunne vinne hele farmen. 

Jeg håper på en av de to gutta:  Muhammed eller Daniel.  :)

Neste uke er siste uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (15 timer siden):

Håper han vinner uansett, virker som en ganske trivelig person og det hadde vært kjekt om noen fra Ålesund vant farmen for første gang 😄

Det håper ikke jeg.  

Liker Ålesund og stort sett de jeg har møtt derfra, men han er ikke verdig kandidat når han sniker seg feigt unna enhver tvekamp på bekostning av andre. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MsElliot skrev (14 minutter siden):

Det håper ikke jeg.  

Liker Ålesund og stort sett de jeg har møtt derfra, men han er ikke verdig kandidat når han sniker seg feigt unna enhver tvekamp på bekostning av andre. 

Han kommer nok i tvekamp før eller siden, alle har sin tur. Tipper Grethe ryker neste uke og da blir det de mot hverandre. Jeg vil at han skal vinne fordi han virker veldig grei og hyggelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Andre her som allerede har spekulert litt i hvem vi vil se på neste års torpet? Jeg håper Finn fra 2014 er med, og hun Line fra 2017, og hvis Rob ikke vinner i år så han. Det hadde blitt en morsom blanding av folk 😅 Ellers av de jeg kunne tenkt å se i en fremtidig torpet er André fra 2015, jeg var aldri fan av han kristne Geir fyren fra 2017 sesongen men hadde vært morsomt å se han plapre i vei om kristendommen til hver en som ankommer torpet 😅  Kunne likt å se Ali eller Simen fra 2016 sesongen, de lagde mye drama på gården gitt. Ellers vil jeg gjerne se noen fra gamle sesonger, som Barbro og Helgi fra 2004 sesongen Og så han Hugo fra 2008 sesongen. Er veldig få jeg husker fra de første sesongene egentlig og jeg så aldri de første 2 sesongene eller 2010 og 2011 sesongen. Er mest fra 2012 og oppover jeg er godt oppdatert :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/5/2021 at 4:27 PM, Cid said:

Neste uke er siste uke

Takk for info. Det blir spennende å se hvem som vinner Torpet, og går videre inn på farmen  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (5 minutter siden):

Takk for info. Det blir spennende å se hvem som vinner Torpet, og går videre inn på farmen  :)

Blir det som sist år så får alle 3 komme inn på farmen og etter et par dager så avholder de en konkurranse hvor en vinner :) Jeg likte at de gjorde det slik, da får vi se reaksjonen til at alle kommer inn 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, Cid said:

Blir det som sist år så får alle 3 komme inn på farmen og etter et par dager så avholder de en konkurranse hvor en vinner :) Jeg likte at de gjorde det slik, da får vi se reaksjonen til at alle kommer inn 

Det ville være greit at alle 3 kommer inn og at en konkurranse holdes der en vinner :) .

Blir spennende å se hvem som må ut i kamp på Torpet nå når det skal komme inn en ny deltaker i morgen. Spennende å se hvem som kommer til Torpet fra Farmen i morgen 😀

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (2 minutter siden):

Det ville være greit at alle 3 kommer inn og at en konkurranse holdes der en vinner :) .

Blir spennende å se hvem som må ut i kamp på Torpet nå når det skal komme inn en ny deltaker i morgen. Spennende å se hvem som kommer til Torpet fra Farmen i morgen 😀

Litt dumt at Herman ikke er der til å eventuelt ta i mot Grethe hvis hun ryker 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shalott
Cid skrev (På 5.11.2021 den 20.17):

Andre her som allerede har spekulert litt i hvem vi vil se på neste års torpet? Jeg håper Finn fra 2014 er med, og hun Line fra 2017, og hvis Rob ikke vinner i år så han. Det hadde blitt en morsom blanding av folk 😅 Ellers av de jeg kunne tenkt å se i en fremtidig torpet er André fra 2015, jeg var aldri fan av han kristne Geir fyren fra 2017 sesongen men hadde vært morsomt å se han plapre i vei om kristendommen til hver en som ankommer torpet 😅  Kunne likt å se Ali eller Simen fra 2016 sesongen, de lagde mye drama på gården gitt. Ellers vil jeg gjerne se noen fra gamle sesonger, som Barbro og Helgi fra 2004 sesongen Og så han Hugo fra 2008 sesongen. Er veldig få jeg husker fra de første sesongene egentlig og jeg så aldri de første 2 sesongene eller 2010 og 2011 sesongen. Er mest fra 2012 og oppover jeg er godt oppdatert :) 

Her har du ramset opp mange av de mest kontroversielle deltakerne som har vært med noensinne.  Helgi, for eksempel, men han var nok med såpass tidlig at få husker ham.  I tillegg skal de vel ikke ha med flere enn en deltaker fra samme sesong?

Fra fjoråret trodde jeg Thor og Karianne Vilde var de mest aktuelle.  Og så er det et par svært sterke og dyktige damer som ble skadet eller syke underveis; Agna som ble bitt av flått for et par år siden og som hadde vært en opplagt finalekandidat uten sykdom.  Det var også ei voksen dame som ble sparket i hodet av en hest en sesong, husker ikke hva hun heter, men hun kunne mye.  Dette er jo deltakere som ikke var kontroversielle på noe vis, men som hadde fortjent en ny sjanse.

Rob kan gå litt begge veier; jeg er litt usikker på om (for) mye Rob i monitor er mest positivt eller mest negativt for seertallene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shalott skrev (5 minutter siden):

Her har du ramset opp mange av de mest kontroversielle deltakerne som har vært med noensinne.  Helgi, for eksempel, men han var nok med såpass tidlig at få husker ham.  I tillegg skal de vel ikke ha med flere enn en deltaker fra samme sesong?

Fra fjoråret trodde jeg Thor og Karianne Vilde var de mest aktuelle.  Og så er det et par svært sterke og dyktige damer som ble skadet eller syke underveis; Agna som ble bitt av flått for et par år siden og som hadde vært en opplagt finalekandidat uten sykdom.  Det var også ei voksen dame som ble sparket i hodet av en hest en sesong, husker ikke hva hun heter, men hun kunne mye.  Dette er jo deltakere som ikke var kontroversielle på noe vis, men som hadde fortjent en ny sjanse.

Rob kan gå litt begge veier; jeg er litt usikker på om (for) mye Rob i monitor er mest positivt eller mest negativt for seertallene.

Det er de mest kontroversielle jeg husker mest 😅 Jeg husker  Helgi pågrunn av det raseriutbruddet han fikk, var helt sykt. Jeg vet bare en fra en sesong får blitt med men håper alle disse kommer i løpet av årene 

Måtte Google litt men var visst Anne Beate hun het, uff for en stygg ulykke :( Hun har sagt i ettertid at hun fortsatt sliter med smerter, så trist :( https://www.vg.no/rampelys/i/OnArbl/skadet-i-dramatisk-farmen-ulykke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...