Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var på besøk hos ei venninne i dag, og hun veier ca 19 kg mindre enn meg, men vi har samme midjemål. 

Hvordan kan vi være så forskjellige? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man er jo så ulike! Hva med høyde? Hva med at en av dere kanskje har større lår/rumpe/pupper? Eller kanskje en har mye musikler? Muskler veier mer enn fett. 

Mitt tips er å ikke sammenligne deg med noen andre enn deg selv, vi er jo bygd så forskjellig alle sammen. 
Dere er sikkert kjempefine begge to :)

Anonymkode: 8ab9b...88b

• Liker 2
Skrevet

Forskjellig kroppsfasong, fettfordeling og kanskje hun har mer muskler (som veier mer enn fett)

Anonymkode: bb3af...eb3

Skrevet

Dette burde vel motebransjen også vite !!! ???

Anonymkode: 444c7...c37

Skrevet

Noen har jo veldig smal midje fra naturens side, mens andre ikke har det. Spesielt kan man ha ganske lite midje om man er sterk i kjernemuskulaturen. Dessverre er det derfor endel damer som ikke trener kjerne pga det, men det er dumt fordi det er såå viktig å ha sterk kjernemuskulatur! Jeg har alltid hatt ganske bred midje selv og har alltid vært sterk siden jeg har vokst opp på en gammeldags gård og jobbet steinhardt fysisk fra jeg var veldig liten. 

Anonymkode: 29785...233

Skrevet
liljene skrev (11 minutter siden):

Jeg var på besøk hos ei venninne i dag, og hun veier ca 19 kg mindre enn meg, men vi har samme midjemål. 

Hvordan kan vi være så forskjellige? 

Kroppssammensetning. Noen er mer kompakte, har mer muskler osv, det veier mer. Også er det jo forskjellig hvordan vekt fordeles utover kroppen, midjemålet sier lite om det. Noen har jo syltynne bein, men mye mage, andre har mye på lår/rumpe og lite på magen og andre igjen har mer jevnt fordelt. Noen har mye muskelmasse og lite fett, noen har veldig lite muskelmasse og mer fett. 

Skrevet

TS

Min kropp ligner på timeglass, og jeg har nok mer muskler enn henne. Hun har eplefasong. 

Utrolig spesielt at det kan være så mange kg i forskjell.

Skrevet
liljene skrev (4 minutter siden):

TS

Min kropp ligner på timeglass, og jeg har nok mer muskler enn henne. Hun har eplefasong. 

Utrolig spesielt at det kan være så mange kg i forskjell.

Har dere sirka samme høyde ?

Anonymkode: 444c7...c37

Skrevet

Ja, hun er to cm kortere enn meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...