minienthe Skrevet 3. oktober 2005 #1 Skrevet 3. oktober 2005 noen som har bestillt fra kondomeriets nettbutikk ? erfaringer med dette ?
hecuba Skrevet 3. oktober 2005 #2 Skrevet 3. oktober 2005 har ikke bestilt fra kondomeriet, men fra erotikknett. Diskret og rask levering. Virker som om shopen til både kondomeriet og erotikknett er seriøse, så du blir vel fornøyd. Bytting av varer og slikt vet jeg ikke mye om, har ikke behøvd det..
minienthe Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2005 ok, men er ute etter erfaringer fra kondomeriet da jeg bestillte derfra i går
chirpy Skrevet 3. oktober 2005 #4 Skrevet 3. oktober 2005 ok, men er ute etter erfaringer fra kondomeriet da jeg bestillte derfra i går ← Har bestilt to ganger fra Kondomeriet, og har bare gode erfaringer med de
minienthe Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2005 Har bestilt to ganger fra Kondomeriet, og har bare gode erfaringer med de ← er de raske med levering og kommer pakken i postkasse eller med hentelapp ?
chirpy Skrevet 3. oktober 2005 #6 Skrevet 3. oktober 2005 er de raske med levering og kommer pakken i postkasse eller med hentelapp ? ← Ja, rimelig raske. Tror jeg fikk pakkene 3-4 dager etter bestilling. Tror jeg hentet de på posten jeg, men er en stund siden nå.
minienthe Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter #7 Skrevet 3. oktober 2005 ah puh.... er dessverre søpletreg til å fikse bursdagsgaver
minienthe Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter #9 Skrevet 16. oktober 2005 jepp, står en annen avsender på den... nettsidene til kondomeriet opplyser om avsenderadressen de sender fra og pakken kan spores under sending
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå