AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #1 Skrevet 17. oktober 2021 Må slutte på zyprexa pga vektøkning. Selv om de funker veldig bra for søvn. Finnes det noen andre alternativ som sovemedisin uten at man går opp i vekt? Har prøvd imovane, remeron, seroquel , atarax. De funker ikke bra. Har hørt om truxal, men gir det vektøkning? Anonymkode: bf6e9...5f3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #2 Skrevet 17. oktober 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Må slutte på zyprexa pga vektøkning. Selv om de funker veldig bra for søvn. Finnes det noen andre alternativ som sovemedisin uten at man går opp i vekt? Har prøvd imovane, remeron, seroquel , atarax. De funker ikke bra. Har hørt om truxal, men gir det vektøkning? Anonymkode: bf6e9...5f3 Det er ikke pilla i seg som gir vektøkning,men økt matinntak grunnet økt matlyst Anonymkode: 85ffc...fe4 5
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #3 Skrevet 17. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke pilla i seg som gir vektøkning,men økt matinntak grunnet økt matlyst Anonymkode: 85ffc...fe4 Ja. Zyprexa er den mest kjente antipsykotika man går opp i vekt av , det vet de fleste. Og ja, jeg spiser masse, klarer ikke kontrollere matinntak og er helt apatisk og zombie med medisinen her. Trente før, brydde meg om vekta mi, men ikke nå. Nå er det eneste jeg bryr meg om er mat, og jeg innrømmer det: jeg klarer ikke slutte å spise når jeg går på zyprexa. Derfor vil jeg slutte for min egen helse. TS Anonymkode: bf6e9...5f3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #4 Skrevet 17. oktober 2021 Melatonin ? Anonymkode: 48ac3...4aa 2
Miranda Bailey Skrevet 17. oktober 2021 #5 Skrevet 17. oktober 2021 Forhør deg med lege angående medisiner og bivirkninger, ikke kvinneguiden. Kjipt om noen her anbefaler medisiner som du av ulike årsaker kanskje ikke burde gå på. 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #6 Skrevet 17. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Melatonin ? Anonymkode: 48ac3...4aa Tar det hver dag uten virkning. TS Anonymkode: bf6e9...5f3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #7 Skrevet 17. oktober 2021 Miranda Bailey skrev (2 minutter siden): Forhør deg med lege angående medisiner og bivirkninger, ikke kvinneguiden. Kjipt om noen her anbefaler medisiner som du av ulike årsaker kanskje ikke burde gå på. Det eneste jeg sliter med er søvn. Og zyprexa har funket bra for det, har sovet godt, men kan ikke gå på den pga den store vektøkningen. TS Anonymkode: bf6e9...5f3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #8 Skrevet 17. oktober 2021 Jeg har tatt remeron og seruqel, men lagt på meg. Du må innstille deg på å trene og spise sunt, så legger du ikke på deg. Jeg brukte store mengder prednisolon over lengre tid og dro meg ut på joggetur og spise kokte egg og makrell i tomat på skiva (og andre til selvfølgelig). Forstår det ikke er like lett for alle, men funket for meg hvertfall Anonymkode: 225c1...34d
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #9 Skrevet 17. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har tatt remeron og seruqel, men lagt på meg. Du må innstille deg på å trene og spise sunt, så legger du ikke på deg. Jeg brukte store mengder prednisolon over lengre tid og dro meg ut på joggetur og spise kokte egg og makrell i tomat på skiva (og andre til selvfølgelig). Forstår det ikke er like lett for alle, men funket for meg hvertfall Anonymkode: 225c1...34d Men ikke lagt på meg skal det stå Anonymkode: 225c1...34d
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #10 Skrevet 17. oktober 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg har tatt remeron og seruqel, men lagt på meg. Du må innstille deg på å trene og spise sunt, så legger du ikke på deg. Jeg brukte store mengder prednisolon over lengre tid og dro meg ut på joggetur og spise kokte egg og makrell i tomat på skiva (og andre til selvfølgelig). Forstår det ikke er like lett for alle, men funket for meg hvertfall Anonymkode: 225c1...34d Hvor mange mg seroquel og remeron tok du? Har gått på begge, men gått opp i vekt. TS Anonymkode: bf6e9...5f3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #11 Skrevet 17. oktober 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Men ikke lagt på meg skal det stå Anonymkode: 225c1...34d Og har du gått på de samtidig? TS Anonymkode: bf6e9...5f3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #12 Skrevet 17. oktober 2021 Sliter du med å sovne eller å sove? Anonymkode: e29d7...74c
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #13 Skrevet 17. oktober 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hvor mange mg seroquel og remeron tok du? Har gått på begge, men gått opp i vekt. TS Anonymkode: bf6e9...5f3 Jeg går også på begge og er undervektig. 30 remeron og 100 seroquel Anonymkode: 85ffc...fe4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå