AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #21 Skrevet 18. oktober 2021 Jeg har kun gjort det to ganger, men det opplevdes ikke noe anderledes eller bedre enn en vanlig orgasme, så har ikke tenkt på å prøve å finne ut hvordan jeg kan få det til oftere. Om noe, så er det jo bare mer styrete/gris. Anonymkode: c937d...9ea
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #22 Skrevet 18. oktober 2021 Fioljenta skrev (14 timer siden): Ehm… tror du og jeg har hørt forskjellige fagfolk. Det har vært full forvirring om hva denne væsken er, men nyere forskning påstår at væsken fra Skenes kjertler (det vi kaller squirt) består av stoffer som også finnes i mannens prostata. Den er klar, vannaktig og i større mengder enn vanlig glidemiddel. (Se f.eks. Wickman, D. (2017). 232 Plasticity of the Skene's Gland in Women Who Report Fluid Ejaculation With Orgasm. The Journal of Sexual Medicine, 14(1), S67.) Mulig at å «squirte» brukes om flere enn effekter enn det jeg kaller å squirte, f.eks. å tisse under sex. Og for å være ærlig bryr jeg meg fint lite om hva væsken er i det øyeblikket jeg squirter, men hos meg 1) kommer det ut av skjeden, 2) ligner ikke tiss, og 3) smaker ikke tiss ifølge mannen min (det har kommet litt overraskende på ham iblant). 🥴 Så vidt jeg vet, er det ingen ny forskning som undergraver resultatene som er referert i vedlagte link. At urinen noen ganger kan være iblandet ørsmå mengder av melkehvitt sekret fra skene-kjertelen, endrer ikke på konklusjonen om at dette i det alt vesentlige er tiss. Når man «lærer» seg å tisse ukontrollert under seksuell stimulering, avlærer man egentlig naturlig blærekontroll. Jeg er helt enig at det ikke burde spille noen som helst rolle for noen at dette faktisk er urin. Men folk må slutte med å mystifisere fenomenet:) Fra omtalen av undersøkelsen: Conclusions: The present data based on ultrasonographic bladder monitoring and biochemical analyses indicate that squirting is essentially the involuntary emission of urine during sexual activity, although a marginal contribution of prostatic secretions to the emitted fluid often exists. https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/25545022/ Anonymkode: ac179...4c4 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #23 Skrevet 18. oktober 2021 Jeg kan squirte 5-6-7 ggr i en session, noen ganger kommer det mye, andre ganger lite. Vet ikke om det er urin eller en annen form for væske, men jeg synes det er kjempedeilig og alle partnere jeg har vært med også. Trenger kraftig fingring i kom hit bevegelse første gang, men har jeg squirtet en gang så skjer det lettere de påfølgende gangene. Kan også squirte når jeg rir eller i misjonær, litt avhengig av vinkel/intensitet osv. Anonymkode: 4f3b2...421 1
Gjest Jmcclane Skrevet 18. oktober 2021 #24 Skrevet 18. oktober 2021 Syns heller spm burde være: Hvor langt, eller hvor mye😁
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #27 Skrevet 18. oktober 2021 Jeg har også akkurat knekt koden. Men jeg er avhengig av å være skikkelig kåt, god oppvarming og ikke være for sliten. Men en ting som overrasker meg er at rett før så hovner jeg veldig opp rundt skjeden, kan det være kjertlene som fylles? 🤔 Kanskje et teit spørsmål, men jeg lurer... Anonymkode: 3ceca...10b
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #28 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg har også akkurat knekt koden. Men jeg er avhengig av å være skikkelig kåt, god oppvarming og ikke være for sliten. Men en ting som overrasker meg er at rett før så hovner jeg veldig opp rundt skjeden, kan det være kjertlene som fylles? 🤔 Kanskje et teit spørsmål, men jeg lurer... Anonymkode: 3ceca...10b Er nok ikke kjertlene som fylles, det er et stadie du kommer til som gjør at du svulmer opp i og rundt skjeden, og klitoris reiser seg/svulmer opp, før orgasmen kommer. Har sett dette selv på nært hold, at den reiser seg veldig like før orgasmen. På ei dame var den omtrent som ståpikk, men bare en liten cm utenfor de ytre leppene. Anonymkode: 0b6bd...70b 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #29 Skrevet 18. oktober 2021 Jeg kan squirte flere ganger om jeg er i riktig mode, må være ordentlig kåt og få mye berøring og kos først. Men å squirte og å få orgasme er for meg to forskjellige ting. Når jeg squirter blir jeg bare klissvåt og så «ferdig» på sekundet. Orgasmen kan vare lenger, og jeg blir ikke så våt etterpå, glattheten etterpå er annerledes, bedre på en måte. Men begge deler er utrolig godt altså, men forskjellig. Anonymkode: 0352d...538 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #30 Skrevet 18. oktober 2021 Pissing contests har vel tradisjonelt vært forbeholdt menn, men nå er det i ferd med å skje noe🤔 Anonymkode: ac179...4c4 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #31 Skrevet 18. oktober 2021 On 10/17/2021 at 7:47 PM, sicario said: Nå ble jeg nyskjerrig. Hvorfor? Fordi jeg er submissive og følger ordre mannen min gir meg... Noen ganger ønsker han å se meg ta imot strålene sine. Verken han eller jeg tenner på golden showers I seg selv, men vi tenner på at han har kontrollen, at jeg stoler nok på han til å underkaste meg og blottlegge meg fullstendig hvor jeg lar han gjøre det han vil med meg. Anonymkode: a9f3c...573 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #32 Skrevet 18. oktober 2021 Når jeg ridde eksen min frem og tilbake (i stedet for opp og ned) fikk jeg frysninger på hele kroppen og det ble det KLISSVÅTT. Hjalp ikke med håndkle under engang, kom en hel dam fra underlivet mitt, men det kom ikke som et sprut, det var mer som en rennende følelse. Var dette squirting? Anonymkode: 43271...54c 1
SlemUlv Skrevet 18. oktober 2021 #33 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Så vidt jeg vet, er det ingen ny forskning som undergraver resultatene som er referert i vedlagte link. At urinen noen ganger kan være iblandet ørsmå mengder av melkehvitt sekret fra skene-kjertelen, endrer ikke på konklusjonen om at dette i det alt vesentlige er tiss. Når man «lærer» seg å tisse ukontrollert under seksuell stimulering, avlærer man egentlig naturlig blærekontroll. Jeg er helt enig at det ikke burde spille noen som helst rolle for noen at dette faktisk er urin. Men folk må slutte med å mystifisere fenomenet:) Fra omtalen av undersøkelsen: Conclusions: The present data based on ultrasonographic bladder monitoring and biochemical analyses indicate that squirting is essentially the involuntary emission of urine during sexual activity, although a marginal contribution of prostatic secretions to the emitted fluid often exists. https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/25545022/ Anonymkode: ac179...4c4 En studie.. på SYV kvinner? Hvordan er dette godt nok? Det er ikke det. Før sa dere at det var SPOR av urin, helt til det ble kommentert at det også var SPOR av urin i sæd. Da kom dette.. Det er altså SYV kvinner, og altså ikke stor nok studie til å avklare noe som helst.
Gjest Trøst Skrevet 18. oktober 2021 #34 Skrevet 18. oktober 2021 (endret) SlemUlv skrev (4 minutter siden): En studie.. på SYV kvinner? Hvordan er dette godt nok? Det er ikke det. Før sa dere at det var SPOR av urin, helt til det ble kommentert at det også var SPOR av urin i sæd. Da kom dette.. Det er altså SYV kvinner, og altså ikke stor nok studie til å avklare noe som helst. Vedkommende du siterer er fast inventar i squirte-tråder og hoster alltid opp denne svært betydningsfulle studien, og prøver stadig å forklare hvorfor squirt bare er piss forårsaket av null blærekontroll og manglende trening av bekkebunnen osv. Det jeg syns er rart, er at det ikke er gjort flere studier på dette overhodet. Menn fascineres av det og kvinner som klarer det, elsker det, så jeg forstår ikke hvorfor vi mangler forskning på det. Endret 18. oktober 2021 av Trøst
SlemUlv Skrevet 18. oktober 2021 #35 Skrevet 18. oktober 2021 Trøst skrev (1 minutt siden): Vedkommende du siterer er fast inventar i squirte-tråder og hoster alltid opp denne svært betydningsfulle studien, og prøver stadig å forklare hvorfor squirt bare er piss forårsaket av null blærekontroll og manglende trening av bekkebunnen osv. Det jeg syns er rart, er at det ikke er gjort flere studier på dette overhodet. Menn fascineres av det og kvinner som klarer det, elsker det, så jeg forstår ikke hvorfor vi mangler forskning på det. Fordi det gjelder kvinner. Og kvinners helse og sexualitet er ikke spennende nok til å forskes på Er derfor mange kvinner ikke vet hva som er symptomer for hjerteinfarkt hos kvinner.. Som altså IKKE er de symptomene vi hører om, for de gjelder menn. 1
Gjest Trøst Skrevet 18. oktober 2021 #36 Skrevet 18. oktober 2021 SlemUlv skrev (Akkurat nå): Fordi det gjelder kvinner. Og kvinners helse og sexualitet er ikke spennende nok til å forskes på Er derfor mange kvinner ikke vet hva som er symptomer for hjerteinfarkt hos kvinner.. Som altså IKKE er de symptomene vi hører om, for de gjelder menn. Du sier noe.
Bamseklemmer Skrevet 19. oktober 2021 #37 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg er helt enig at det ikke burde spille noen som helst rolle for noen at dette faktisk er urin. Men folk må slutte med å mystifisere fenomenet:) Hva heter egentlig den væsken som produseres i rekordfart av seksuell stimulanse? Jo det spiller faktisk en stor rolle for en kvinne å tro at det ikke er tiss... Så det å si at det er tiss, skaper jo bare enda mere forvirringer og usikkerhet til dem som vil prøve... Hadde dette faktisk vært stinkende urin, hadde jeg nok holdt meg langt unna. Og tror du kvinner har syntes dette har vært noe stas, hvis det faktisk bare var tiss? Jeg har ingenting imot squirting, fordi jeg klarer tydelig å se forskjell på urin og squirt. Men det er opp til hver enkelt å vurdere: Urin er væske som har ligget i urinblæra over tid og "modnet" seg. Det er derfor begynt å nedbryte, skiftet farge og lukter urin. Squirt er ferskvare. Væsken blir dannet av nyrene påvirket av seksuell stimulanse av skenes kjertler, iflg. forskerne som får nyrene til å produsere den "sprutvæsken" i rekordfart. Så den er da smak, lukt og fargeløs. Kan med enkelhet sammenlignes med vin... det smaker vel ikke mye vin noen minutter etter at den er laget? 1
tdm900 Skrevet 19. oktober 2021 #38 Skrevet 19. oktober 2021 SlemUlv skrev (17 timer siden): Fordi det gjelder kvinner. Og kvinners helse og sexualitet er ikke spennende nok til å forskes på Er derfor mange kvinner ikke vet hva som er symptomer for hjerteinfarkt hos kvinner.. Som altså IKKE er de symptomene vi hører om, for de gjelder menn. Det er helt sant. Men skal ikke spore av med den debatten her. 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #39 Skrevet 19. oktober 2021 Trøst skrev (23 timer siden): Vedkommende du siterer er fast inventar i squirte-tråder og hoster alltid opp denne svært betydningsfulle studien, og prøver stadig å forklare hvorfor squirt bare er piss forårsaket av null blærekontroll og manglende trening av bekkebunnen osv. Det jeg syns er rart, er at det ikke er gjort flere studier på dette overhodet. Menn fascineres av det og kvinner som klarer det, elsker det, så jeg forstår ikke hvorfor vi mangler forskning på det. Grunnen til at det ikke er gjort flere studier, er at det medisinske spørsmålet om hva squirt er, anses som avklart. Hvorfor har du så store problemer med å aksepetere realitetene? Blir det mindre kult og mystisk når det dreier seg om urininkontinens? Anonymkode: ac179...4c4 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #40 Skrevet 19. oktober 2021 Bamseklemmer skrev (15 timer siden): Hva heter egentlig den væsken som produseres i rekordfart av seksuell stimulanse? Jo det spiller faktisk en stor rolle for en kvinne å tro at det ikke er tiss... Så det å si at det er tiss, skaper jo bare enda mere forvirringer og usikkerhet til dem som vil prøve... Hadde dette faktisk vært stinkende urin, hadde jeg nok holdt meg langt unna. Og tror du kvinner har syntes dette har vært noe stas, hvis det faktisk bare var tiss? Jeg har ingenting imot squirting, fordi jeg klarer tydelig å se forskjell på urin og squirt. Men det er opp til hver enkelt å vurdere: Urin er væske som har ligget i urinblæra over tid og "modnet" seg. Det er derfor begynt å nedbryte, skiftet farge og lukter urin. Squirt er ferskvare. Væsken blir dannet av nyrene påvirket av seksuell stimulanse av skenes kjertler, iflg. forskerne som får nyrene til å produsere den "sprutvæsken" i rekordfart. Så den er da smak, lukt og fargeløs. Kan med enkelhet sammenlignes med vin... det smaker vel ikke mye vin noen minutter etter at den er laget? Ha ha ha, du er knallgod - høres ut som et omreisende medicine show:))) Anonymkode: ac179...4c4 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå