AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #1 Skrevet 17. oktober 2021 Vi skal bytte termostater i huset. Mannen min sier at broren hans kan bytte på alle, men han er ikke elektriker. Jeg kvier meg litt for det, fordi elektriske ting liker jeg at elektrikere skal gjøre, selv om det koster mye. Hva sier dere? Anonymkode: de2d5...d9b
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #2 Skrevet 17. oktober 2021 Jeg fikk det gjort i vår. 3000 kr for en, noe som jeg syntes var veldig dyrt, men ville ikke overlatt det til noen som ikke er faglært likevel. Anonymkode: 409bd...0a2
tdm900 Skrevet 17. oktober 2021 #3 Skrevet 17. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vi skal bytte termostater i huset. Mannen min sier at broren hans kan bytte på alle, men han er ikke elektriker. Jeg kvier meg litt for det, fordi elektriske ting liker jeg at elektrikere skal gjøre, selv om det koster mye. Hva sier dere? Anonymkode: de2d5...d9b Slik overlater du ALDRI, til en som ikke vet hva denne driver med. Bruk elektrikker! Skulle noe skje etterpå, og det kan spores til nettopp termostatene, sitter dere godt i saksa. Forsikringen er ikke særlig intressert i å gjøre opp med dere. Det er ganske enkelt å finne ut om det er gjort fagmessig av noen som er godkjente, de legger et dokument i boligmappa deres da jobben er utført og betalt.
Whistler Skrevet 17. oktober 2021 #4 Skrevet 17. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vi skal bytte termostater i huset.......... Hva sier dere? Anonymkode: de2d5...d9b Identiske termostater. Null stress. Oppgradering til digitale med display og evt wifi-styring - bruk en elektriker. (Med en K)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå