Gå til innhold

Bryr han seg nada om meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fikk kontakt med en mann for noen år tilbake. Han er ganske innadvendt og deler ikke mye av følelser. Vi tekstet i over 1 -2 år, før vi da traff hverandre 3 ganger på ca ett halvt år.  Jeg fikk følelser for han, og han sa det hadde betydd noe for han også, men ikke på samme måte som meg. Vi brøt så kontakten i noen år, før vi tok den opp igjen for 1 års tid siden. Siden da har vi mer eller mindre hatt daglig kontakt. Men han deler ikke noe personlig, så det er mest hverdagslige ting og korte kommentarer frem og tilbake. Etter 1 år med kontakt, traff vi hverandre igjen. Jeg hadde da allerede rukket å få følelser, og benyttet anledningen til å spørre hva han «vil» denne gangen. Det er umulig å få svar over mld, siden han da bruker times og dagesvis på å svare unnvikende.

Han sa da at siden vi har hatt kontakt så lenge, så må det bety noe. Men han er redd for forhold, og tørr egentlig ikke inn i noe. Han vil ikke endre på livet sitt. Han mente sånn sett at jeg var «skummel» for han. 

Etter denne kvelden/natten, ble han veldig stille. Så jeg spurte om han ville treffes igjen, men da sa han at han ikke var ute etter det samme som meg og at vi burde avslutte.

Jeg vil fremdeles ha han i livet mitt, så etter en ukes tid sendte jeg han at jeg gjerne vil ha han i livet mitt, til tross for vi ønsker forskjellig ting. 

Han er en mann av få ord, og som aldri sier noe om følelsene sine, men han svarer og sender mld til meg nesten hver dag nå (veldig kort pg hverdagslig). Gidder en mann å gjøre dette, hvis han ikke bryr seg noe som helst om meg?

Jeg har blitt glad i han, og har følelser for han. Men jeg aner ikke hvordan han ser på meg. Om han bryr seg NADA og bare slenger avgårde en smiley for å holde meg varm, eller om han kan bry seg litt om meg. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva i all verden er det som har gjort at du har fått følelser for denne mannen? Han gir jo null og niks. Handlingene til et menneske sier mer enn tusen ord. Move on.

Anonymkode: 6726a...5ee

• Liker 13
Skrevet

Avslutt og gå videre. Du vil jo noe annet enn han. Blir bare kjærlighetssorg av sånt.

• Liker 7
Skrevet

😞

Anonymkode: 05f60...b0d

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

😞

Han sitter med all makt når han vet at du er så dypt inne i det med han, du sitter igjen med ingenting. Han har garantert ingen følelser for deg, trist å si det. Bakgrunnen for kommunikasjonen med deg er bare for å holde deg litt varm om han trenger deg senere for sex. Avslutte dette og blokker. Finn deg en mann som er like interessert i deg som du er i han. Da er denne idioten glemt.

• Liker 2
Skrevet

Han høres ikke ut til å bry seg så mye om deg dessverre.. 

Her tror jeg du gjør lurest i å kutte tråden med det samme. 

Anonymkode: 2e747...50d

• Liker 1
Skrevet

Ja, er bare kjipt og vondt. Har håpet at han innerst inne brydde seg litt, men er vel bare innse at det ikke er tilfelle😢

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...