Gå til innhold

Dere som spiser lavkarbo


Danseskjørt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Favorittmat er vanskelig å si, for jeg spiser bare god mat. Jeg spiser vanligvis 2 ganger om dagen, av og til 3. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laPistola

Eggerøre eller salat fra bit  med revet kylling. Hørtes sikkert kjempe spennende ut, men har akkurat nå dilla på eggerøre 😅 spiser når jeg sulten, har ikke en typisk dag egentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå for tiden har jeg dilla på pai, diverse supper og ost og kjeks. Tapas, sashimi og gryter er og digg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BobbySocks skrev (1 minutt siden):

Nå for tiden har jeg dilla på pai, diverse supper og ost og kjeks. Tapas, sashimi og gryter er og digg. 

Så ikke helt lavkarbo, med andre ord? Med pai og kjeks? 

Anonymkode: ddc32...eca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BobbySocks skrev (1 minutt siden):

Nå for tiden har jeg dilla på pai, diverse supper og ost og kjeks. Tapas, sashimi og gryter er og digg. 

Er det lavkarbo?

Anonymkode: 7b23a...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så ikke helt lavkarbo, med andre ord? Med pai og kjeks? 

Anonymkode: ddc32...eca

Jo, absolutt lavkarbo. Man kan helt fint lage lavkarbo pai og kjeks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BobbySocks skrev (Akkurat nå):

Jo, absolutt lavkarbo. Man kan helt fint lage lavkarbo pai og kjeks.

Hva bruker du i paideigen da? Og hvilke kjeks bruker du?

Anonymkode: ddc32...eca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva bruker du i paideigen da? Og hvilke kjeks bruker du?

Anonymkode: ddc32...eca

Mandelmel, egg, smør. 
 

Kjeksene er også mandler, egg og smør. :ler: Samt fiberhusk, salt og div krydder. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BobbySocks skrev (1 minutt siden):

 

Mandelmel, egg, smør. 
 

Kjeksene er også mandler, egg og smør. :ler: Samt fiberhusk, salt og div krydder. 

Takk for tips😊

Anonymkode: ddc32...eca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne uken har vi spist tomatsuppe, biff, pølsegrateng, hamburger og chips, samt pai og kremet kylling. Til frokost en del knekkebrød eller polarbrød. Til lunsj rester eller salat, omelett, etc. I kveld skal vi ha ost og kjeks, samt øl. 
 

Alt lavkarbo, selvfølgelig. 

Endret av BobbySocks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4-5 måltider.

For tiden har jeg hekta på                                       -smoothiebowl med granola                               -Chiapudding lagd med kokosmelk i blandet bringebærsaus og toppet med bringebær og blåbær.                                                                     -Plantebasert steinalderbrød med scrambeld tofu og avocado.                                                     -Blomkål og peanøttsuppe med koriander.       - Woket grønnsaker med tofu og blomkålris    -Helbakt blomkål med tahinisaus                             -Ymse salater

Anonymkode: 44aaa...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Frokost/lunsj:

Har nylig begynt å lage quinoagrøt med chia, linfrø, nøtter og bær eller sukkerfri syltetøy-bruker mandelmelk uten sukker og en dert laktosefri fløte. 

Ellers går det i knekkebrød, brød, lunsjtallerken, frokostgrøt, granola, eggerøre, smoothie (med bær, egg og mandelmelk). Har alltids grønnt på siden som oliven, paprika, tomat, agurk, fermiterte grønnsaker. 

Middag: Det meste kan man lage en lavkarboversjon av. Her går det mye i kjøtt med grønnsaker, wook, gryter og former. 

Grøt, granola, og brød lages fra grunn og inneholder ikke sukker eller korn. Lavkarbo knekkebrød kjøper jeg 

Spiser tre måltider om dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...