Samantha Skrevet 31. oktober 2005 #21 Skrevet 31. oktober 2005 Morten er min favoritt Syns han virkar som en kjempekoselig og flott kar! Likar Linda og. Må jo nesten heie på Norge syns eg Dessuten syns eg Norge er heilt klart heldigast med sin trenar.
Gjest gjest1 Skrevet 31. oktober 2005 #22 Skrevet 31. oktober 2005 Dessuten syns eg Norge er heilt klart heldigast med sin trenar. ← Ja herregud, hun svenske er tydeligvis veldig ung. På den gale måten
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #24 Skrevet 1. november 2005 Jeg tro min favoritt er Morten, Linda liker jeg ikke så godt. Hun sutrer da så mye om hun blir nominert og er skikkelig aggresiv.
Gjest Leya Skrevet 1. november 2005 #25 Skrevet 1. november 2005 Den svenske treneren er 21 eller 22 år gammel ble det sagt i en episode for en stund siden!
Gjest lilletroll Skrevet 1. november 2005 #26 Skrevet 1. november 2005 Tror hun svenske er bare 21, ja..... Jeg synes de to svenske jentene; Ann Charlotte og Ulrica er kjempetøffe jenter jeg, da, så de er på en måte mine favoritter, men samtidig holder jeg jo alltid med Norge
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå