Gå til innhold

Underliv og store lår

Fremhevede innlegg

Skrevet

Covid tiden har slått meg hardt når det kommer til vekta🙈 Så rumpa, lårene har blitt betydelig større. Så nå er det ikke lenger så luftig nedentil for å si det sånn. Det blir kjempe fort klamt og varmt og det lukter fort. Hva gjør dere jenter som har det som meg? Jeg har  jo ikke mulighet til å dusje mange ganger i løpet av dagen. 

Anonymkode: 1f611...335

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bomulltruse og bytter hver gang jeg har muligheten når trusa har blitt fuktig av svette. Det går jo også an å bare tørke over med en fuktig klut etter du har vært på do.

Anonymkode: 9da73...5b6

• Liker 5
Skrevet

Gå ned i vekt?

Anonymkode: cd7a7...c65

• Liker 6
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Lufttørker ved enhver anledning 😬😅

Holder meg unna syntetiske stoffer om jeg kan, bruker kun tights til trening. 

Hvis jeg først skal bruke truse så går jeg for bomull eller ull, de syntetiske er grusomme, uansett hvor fine blondene måtte være. 

Ellers har jeg en stabel med kluter på badet og tar en kattevask om jeg føler det trengs😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Gå ned i vekt?

Anonymkode: cd7a7...c65

😂 Hvis hun bare går ned kiloene hun har gått opp over lang tid i løpet av dagen, så er problemet løst. Du er neimen ikke dum😅

«Jeg har boliglån og litt trang økonomi, hva gjør dere for å få det til å gå rundt?»

«Betaler ned boliglånet?»

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Bomulltruse og bytter hver gang jeg har muligheten når trusa har blitt fuktig av svette. Det går jo også an å bare tørke over med en fuktig klut etter du har vært på do.

Takk for tips! Syntes ofte bomull truser har så synlig kant, deler liksom rumpa inn i 4😆 Vet du om noen som er seamless? 

Skrevet
Ominous skrev (20 minutter siden):

Lufttørker ved enhver anledning 😬😅

Holder meg unna syntetiske stoffer om jeg kan, bruker kun tights til trening. 

Hvis jeg først skal bruke truse så går jeg for bomull eller ull, de syntetiske er grusomme, uansett hvor fine blondene måtte være. 

Ellers har jeg en stabel med kluter på badet og tar en kattevask om jeg føler det trengs😅

Takk for tips fra deg også! Vet du om noen bomull og ull truser som har seamless kant? Syntes det er så stygt med kanten. Deler liksom opp rompa😆 

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

😂 Hvis hun bare går ned kiloene hun har gått opp over lang tid i løpet av dagen, så er problemet løst. Du er neimen ikke dum😅

«Jeg har boliglån og litt trang økonomi, hva gjør dere for å få det til å gå rundt?»

«Betaler ned boliglånet?»

Takk for svaret du gav her💗 Å gå ned i vekt er selvfølgelig et mål, men som du sier er det ikke gjort på en dag. 

• Liker 1
Gjest Elder Millennial
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Takk for tips fra deg også! Vet du om noen bomull og ull truser som har seamless kant? Syntes det er så stygt med kanten. Deler liksom opp rompa😆 

Eeh nei… det er vanskelig🤣🤣 sliter med det samme selv, har gått for hipster truser og bestemor fasong🤣🤣🙈🙈 ikke så sexy kanskje, men behagelig som fy👍

Skrevet
Ominous skrev (2 minutter siden):

Eeh nei… det er vanskelig🤣🤣 sliter med det samme selv, har gått for hipster truser og bestemor fasong🤣🤣🙈🙈 ikke så sexy kanskje, men behagelig som fy👍

Enig at det super behagelig å gå med, men ender ofte opp med syntetiske nettopp pga kanten. Også syntes jeg faktisk det er penere og ha en ordentlig truse/hipster som holder rompa litt på plass når rompa er i største laget, kontra en string feks. hvor rompe ballene lever litt sitt eget liv🤣 

Men kanskje det finnes en tynnere ull truse, da syntes kanten nok ikke så godt. 

Gjest Elder Millennial
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Enig at det super behagelig å gå med, men ender ofte opp med syntetiske nettopp pga kanten. Også syntes jeg faktisk det er penere og ha en ordentlig truse/hipster som holder rompa litt på plass når rompa er i største laget, kontra en string feks. hvor rompe ballene lever litt sitt eget liv🤣 

Men kanskje det finnes en tynnere ull truse, da syntes kanten nok ikke så godt. 

Jo🙈 går stort sett uten truser jeg så jeg slipper å tenke så mye på det😅 

Sloggi sine bestemor truser er de jeg har vert mest fornøyd med, de er ikke nysgjerrige og trusekanten faller såpass naturlig at jeg synes det ikke synes noe nevneverdig.  

Skrevet

Første bud er å ha kjønnshår. Det gir luftighet, minsker bakterieflora og dermed din stank. 
Til din fordel, så er vinteren i fremmarsj; kjølig temperatur og mindre luftfuktighet inne. Kle deg med ullunderbukser og vide ullbukser uten på. 
Sideløpende arbeider du med å redusere fettmassen og få struktur på kroppen. To kg i uken er en sunn vektnedgang. Gjør du dette de neste syv måneder, har du gått ned 14 kg til 17 mai. 
Den som vil, den kan

Anonymkode: a51ef...40f

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Takk for tips! Syntes ofte bomull truser har så synlig kant, deler liksom rumpa inn i 4😆 Vet du om noen som er seamless? 

Nei det gjør jeg dessverre ikke. Men jeg synes hipster ikke deler rumpa så fort, fordi den er så lang at den legger seg under rumpeballen. Som hun andre skriver, de er ikke så veldig sexy, men skikkelig behagelig å ha på😅😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Første bud er å ha kjønnshår. Det gir luftighet, minsker bakterieflora og dermed din stank. 
Til din fordel, så er vinteren i fremmarsj; kjølig temperatur og mindre luftfuktighet inne. Kle deg med ullunderbukser og vide ullbukser uten på. 
Sideløpende arbeider du med å redusere fettmassen og få struktur på kroppen. To kg i uken er en sunn vektnedgang. Gjør du dette de neste syv måneder, har du gått ned 14 kg til 17 mai. 
Den som vil, den kan

Takk for et bra svar og godt råd!

Skrevet

jeg innså at det like mye handlet om å buksene, at de var litt for trange. 

Anonymkode: 43b17...86d

Skrevet

Enig med folk over. Bomullstruser, om de deler rumpa så kjøp nye truser som er større, siden rumpa di er større. 
Og kjønnshår hjelper med bakterier og lukt, det er derfor vi har det.

Og ikke trange bukser.

Anonymkode: 21925...bdf

• Liker 1
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Den som vil, den kan

2 kg I uka er virkelig ikke en sunn vektnedgang med mindre man kvalifiserer til «my 600 IBS life». 

Anonymkode: 3c230...ec7

• Liker 5
Skrevet

Lufting er viktig! 

Anonymkode: 3c230...ec7

Skrevet

String truser i bomull? Jeg har brukt det i rundt 20 år, aldri hatt problemer med det :) 

Anonymkode: 398b5...c8c

Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannnonse

-Safiye, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...