AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #1 Skrevet 16. oktober 2021 I følge Folkehelseinstituttet kan over 3 mg koffein per kilo kroppsvekt påvirke fosteret. I følge denne anbefalingen er det helt innafor for min del å drikke en boks Burn som skal ha et totalt koffeininnhold på 160 mg. Har forferdelige Burn-cravings, men vet ikke om jeg tør. Drakk dere Burn eller andre tilsvarende energidrikker i svangerskapet? Anonymkode: 049a9...5a1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #2 Skrevet 16. oktober 2021 Nei, jeg gjorde ikke det, ene og alene fordi jeg ikke har selvdisiplin. Så alt jeg bare kunne ha litt av styrte jeg helt unna. Men om du ikke er som meg, så går det helt fint. Alt med måte! Anonymkode: f792a...42a
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #3 Skrevet 16. oktober 2021 Det er jo innafor anbefalingene, så ser ikke problemet. Jeg drakk Battery i mine to svangerskap. Drikker ikke kaffe eller te, så det var det jeg trengte for å overleve jobb noen dager Anonymkode: 57686...e51 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #4 Skrevet 16. oktober 2021 Det er godt inne for anbefalingene om du ikke drikker annen koffein i løpet av dagen. Er 160 mg koffein i en Burn anbefalingene er under 200 mg Jeg drikker litt energidrikke nå og da Anonymkode: 11ea7...f8b
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #5 Skrevet 16. oktober 2021 Jeg har prøvd å kutte ned koffein ennå mer nå men de første månedene drakk jeg en liten kopp kaffe eller 1 energidrikk (ikke Burn da, en annen som har litt mindre koffein, men det var tilfeldig) nesten hver dag, kanskje 5 dager i uka. Prøvde å holde meg under 150mg på en dag siden retningslinjene i Norge sier maks 200mg Har forsøkt å finne ut om de andre tingene i energidrikk er farlige på noen måte (taurin feks) men har ikke funnet noe info om det. Anonymkode: 97a57...f91
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #7 Skrevet 16. oktober 2021 Jeg drakk en del monster, mye mindre enn før jeg ble gravid da. Måtte bytte til kaffe og glass med saft ved siden for å bli kvitt avhengigheten min der. Og så byttet jeg kaffen ut med koffeinfri. Gikk overraskende greit. Anonymkode: 2517f...185
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå