AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #21 Skrevet 16. oktober 2021 M Mads skrev (7 minutter siden): Er selv i samme båt. Mann på 36 her. Min fetish er damer som bruker bind. har også en svakhet for damer som har vært/er luddre og knulla mange. aldri fortalt noen om dette før. Var en fyr jeg snakket med på en datingside. Han var veldig opptatt av om jeg fortsatt hadde menstruasjon og om jeg brukte bind eller tamponger. Spurte til slutt rett ut om han tente på det. Da svarte han ja. Måtte bare avslutte det. Takler ikke sånt. Jeg synes ikke det er noe seksuelt med mens, urin, avføring ol. Men det finnes sikkert noen for deg og Anonymkode: dbabc...35f 1
M Mads Skrevet 16. oktober 2021 Forfatter #22 Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Var en fyr jeg snakket med på en datingside. Han var veldig opptatt av om jeg fortsatt hadde menstruasjon og om jeg brukte bind eller tamponger. Spurte til slutt rett ut om han tente på det. Da svarte han ja. Måtte bare avslutte det. Takler ikke sånt. Jeg synes ikke det er noe seksuelt med mens, urin, avføring ol. Men det finnes sikkert noen for deg og Anonymkode: dbabc...35f Derfor jeg tar opp temaet. Veldig uskyldig men kan virke veldig ekkelt utenfra. men nå er det sånn at ingen velger hva som tenner dem.
Hannah80 Skrevet 16. oktober 2021 #23 Skrevet 16. oktober 2021 M Mads skrev (3 minutter siden): Derfor jeg tar opp temaet. Veldig uskyldig men kan virke veldig ekkelt utenfra. men nå er det sånn at ingen velger hva som tenner dem. Syns det er en ganske uskyldig fetisj du har. Og det er mange som tenner på dette.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #24 Skrevet 16. oktober 2021 Jeg tenner på å bli tatt av flere menn samtidig. Jeg fantaserer om det ofte, men kommer aldri til å gjøre det eller innrømme det. Anonymkode: 5158b...c5e 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #25 Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tenner på å bli tatt av flere menn samtidig. Jeg fantaserer om det ofte, men kommer aldri til å gjøre det eller innrømme det. Anonymkode: 5158b...c5e Oi, når jeg tenker meg om så er det jo kanskje ikke en fetish. Belager🤣 fantasi da. Anonymkode: 5158b...c5e
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #26 Skrevet 16. oktober 2021 Hvis noen her tenner på føtter er det mulig at de får en privatmelding eller noe... Selvfølgelig sier jeg det bare fordi det er en ganske vanlig fetisj, da, og så blir sannsynligheten større, altså Anonymkode: 006a4...9bb
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #27 Skrevet 17. oktober 2021 M Mads skrev (7 timer siden): Derfor jeg tar opp temaet. Veldig uskyldig men kan virke veldig ekkelt utenfra. men nå er det sånn at ingen velger hva som tenner dem. Derfor viktig å ta det opp tidlig. Jeg kan ikke leve med det. Hadde totalt mistet lysten på sex med han. Anonymkode: dbabc...35f
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #28 Skrevet 17. oktober 2021 M Mads skrev (9 timer siden): Er selv i samme båt. Mann på 36 her. Min fetish er damer som bruker bind. har også en svakhet for damer som har vært/er luddre og knulla mange. aldri fortalt noen om dette før. Jeg er dame og synes også det er «sexy» å bruke bind når man har mensen. Tampong blir ikke helt det samme. Tror ikke dette er en vanlig fetish 🤔 Har ikke hørt om noen som tenner på dette annet enn her på KG Anonymkode: f57d6...97b
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #29 Skrevet 17. oktober 2021 KjøttOPP skrev (20 timer siden): Hva med føtter i tøfler? Nei, føtter i tøfler gir meg ikke noe, heller turn off. Men hvite sokker. Kompisen min bruker alltid to par, jeg synes det er utrolig sexy. Anonymkode: 83e22...b06
SlemUlv Skrevet 17. oktober 2021 #30 Skrevet 17. oktober 2021 M Mads skrev (10 timer siden): Er selv i samme båt. Mann på 36 her. Min fetish er damer som bruker bind. har også en svakhet for damer som har vært/er luddre og knulla mange. aldri fortalt noen om dette før. Sånn utenom her? https://forum.kvinneguiden.no/topic/1475926-gutter-hva-er-skikkelig-turn-on-på-jenter/?do=findComment&comment=27507147
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #31 Skrevet 17. oktober 2021 SlemUlv skrev (3 timer siden): Sånn utenom her? https://forum.kvinneguiden.no/topic/1475926-gutter-hva-er-skikkelig-turn-on-på-jenter/?do=findComment&comment=27507147 Stalker du brukere på nett? 😂Og sjekker hva de har sagt før? Så utrolig flaut for deg. Anonymkode: 40b2c...4af
SlemUlv Skrevet 17. oktober 2021 #32 Skrevet 17. oktober 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Stalker du brukere på nett? 😂Og sjekker hva de har sagt før? Så utrolig flaut for deg. Anonymkode: 40b2c...4af Nei, jeg var sikker på at jeg hadde sett brukeren snakke om det før. Så jeg bekreftet det, ved å sjekke profilen hans.. Han er også to forskjellige aldre, og har enten to eller tre barn, alt etter hva tråd man leser. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå