Gå til innhold

Han sa han ville ha barn med meg(!)


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg var på fest i går og traff en mann her på bygda (er innflytter fra byen) og fikk et aldri så lite kultursjokk: vi danset og han sa jeg var overlegen. Og etter det ville han kysse meg og tok meg på magen der han spurte om jeg hadde noe i mot

menn med barn fra før. Nei, det er vel hyggelig det, svarte jeg.

Så tok han meg på magen og sa at vi kunne bli sammen og han ville ha barn med meg. :overrasket:

Er dere enig i at dette var noe uvanlig?

Jeg er interessert i en annen...hadde det bare vært ham som sa det så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner ham litt fra før...jeg ble ikke innbilsk og tror han mente det bokstavelig, men det var jammen direkte tale. Trodde ikke det var slikt folk tullet med.

Men skitt au, jeg kan jo gå rundt og si det samme til menn: "vil duvære far til mine barn", så vil jeg se hvor mange som tror meg..

Jeg synes dette var typisk bygda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du ikke opplever det som at han var plagsomt ubehagelig, og du ikke er intressert i han, så kan du vel bare notere det bak øret som et hyggelig kompliment fra en som kanskje er litt klossete i måten å møte kvinner på... (Akkurat det er jo mest trist for hans del, stakkars mann ;) ) Vi trenger jo alle å høre at vi er attraktive og intressante. :) Men hvis du foreksempel syns at han krysset dine intimsoner med å prøve å ta på deg på den måten han gjorde, så burde du kanskje sagt det til ham der og da.

Du får nyte livet som singel og attraktiv, og lykke til med han som du er intressert i da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta
Så lenge du ikke opplever det som at han var plagsomt ubehagelig, og du ikke er intressert i han, så kan du vel bare notere det bak øret som et hyggelig kompliment fra en som kanskje er litt klossete i måten å møte kvinner på... (Akkurat det er jo mest trist for hans del, stakkars mann  ;) ) Vi trenger jo alle å høre at vi er attraktive og intressante.  :)  Men hvis du foreksempel syns at han krysset dine intimsoner med å prøve å ta på deg på den måten han gjorde, så burde du kanskje sagt det til ham der og da.

Du får nyte livet som singel og attraktiv, og lykke til med han som du er intressert i da!

Dette synes jeg var et godt svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trådstarter her, jo da, enig med dere i det. Jeg tar det egentlig med godt humør og han krysset ikke noen grenser, det er ikke hver dag vi single får svingt oss i dansen :)

Jeg ble bare perpleks...men på den andre siden, hvor ofte får vi egentlig høre noe slikt - dette er jo egentlig drømmeordene!

Det mangler bare at det er den riktige mannen som sier dem.. :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Vet ikke helt, om jeg ville ha tatt det som et kompliment, min erfaring med barnesyke menn er at i motsetning til barnesyke damer hvor den her babysykheten slåes av og på, så skal menn som gjerne vil stifte familie, at det skal skje NÅ og med hvem som helst. Nær sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt, om jeg ville ha tatt det som et kompliment, min erfaring med barnesyke menn er at i motsetning til barnesyke damer hvor den her babysykheten slåes av og på, så skal menn som gjerne vil stifte familie, at det skal skje NÅ og med hvem som helst. Nær sagt.

Jeg er trådstarter - og helt enig med deg...at det går an å være så ukrityisk var det jeg tenkte. Han vet ikke hva slags musikk jeg liker, eller hva jeg mener om ulike ting, men barn, det skal han ha.. :overrasket:

Men tar det jo ikke seriøst, jeg ble bare litt overveldet der og da. Har kommet over det nå da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...