Gå til innhold

Kjøkkenleverandør


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde Varenna kjøkken i forrgie hus, denne gangen går vi for Kvänum. 

Anonymkode: 1d396...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har hatt epoq en gang, ikke fornøyd. Masse feil med levering, gikk flere uker før de klarte å levere alt. Benkeplata var feil kappet og vi måtte vente 8 uker på ny bla. Fronter, skruer og alt mulig manglet.

Nå sist fikk vi pris på epoq, ikea og Stray. Stray lå litt høyere i pris enn de to andre men absolutt alt ble levert helt perfekt og ferdig montert. Prisforskjellen var bare 25 000 og det er ett stort kjøkken.

Anonymkode: c6b6c...85b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her gikk jeg for HTH sist jeg byttet kjøkken. Jeg er var veldig førnøyd med dem. Ikea blir for tungvindt. Da jeg ikke liker tanken på å handle kjøkken på nettet uten å få kjenne på kvaliteten på skap osv.

Anonymkode: fc28a...e8c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er gode kjøkken prisen tatt i betraktning, men at de er av like god kvalitet som merker som f.eks Aubo og Sigdal er sprøyt! Hengsler og skinner, samt plater de produserer kjøkken av er av dårligere kvalitet. 
 

Har jobbet som kjøkkenmontør i to tiår så veit hva jeg prater om.

Service og oppfølging er også en helt annen liga. Man får det man betaler for!

Anonymkode: 9b1b1...c91

Har aldri hatt problemer med hverken hengsler eller skinner på de to Ikeakjøkkenene jeg har hatt. Så det blir vell et spørsmål om hvor mye det er verdt å legge i hengsler (..når de på Ikea fungerer utmerket). I tillegg har jeg ingenting å utsette på servicen på Ikea. Har vært utsatt for mye dårligere service på en av de mer eksklusive kjøkkenforhandlererne  her i byen.

Anonymkode: fbf38...f49

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Her gikk jeg for HTH sist jeg byttet kjøkken. Jeg er var veldig førnøyd med dem. Ikea blir for tungvindt. Da jeg ikke liker tanken på å handle kjøkken på nettet uten å få kjenne på kvaliteten på skap osv.

Anonymkode: fc28a...e8c

Har du vært på IKEA? De har faktisk utstilling på alle kjøkkenmodellen sine.

Anonymkode: fc95a...138

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Har du vært på IKEA? De har faktisk utstilling på alle kjøkkenmodellen sine.

Anonymkode: fc95a...138

Nå finnes ikke Ikea over alt da. Finnes for eksempel ikke i Troms og Finnmark. Lettere å finne andre kjøkkenleverandører. 

Anonymkode: d7778...c7d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...