Gå til innhold

Flytte til Maja. Jente 20

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vokst opp i Østre Bærum og skal nå flytte til byen. Hva bør jeg tenke på i forbindelse med flyttingen? Hvordan er Maja om kvelden? Er det mye liv i gatene? Er det greit å få sove, eller må jeg bruke støydempende hodetelefoner pågrunn av festing? 

Anonymkode: c60cb...bc9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har vokst opp i Østre Bærum og skal nå flytte til byen. Hva bør jeg tenke på i forbindelse med flyttingen? Hvordan er Maja om kvelden? Er det mye liv i gatene? Er det greit å få sove, eller må jeg bruke støydempende hodetelefoner pågrunn av festing? 

Anonymkode: c60cb...bc9

Majorstuen er flott som ung.

Anonymkode: e0425...1f5

Skrevet

Maja er et personnavn, ikke et stedsnavn…

Anonymkode: eb18a...021

• Liker 4
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Trodde du skulle flytte inn med ei jente som het Maja...

Skrevet
Athena79 skrev (Akkurat nå):

Trodde du skulle flytte inn med ei jente som het Maja...

Ja. 

Hvordan våger du å mislede Oss? 

Anonymkode: 7fcfd...289

Skrevet

Ganske likt Bekkestua, egentlig. Stort sett stille og rolig, men det kan hende at du innimellom hører en festdeltager her og der. Trygt område å gå hjem alene om kvelden (så trygt som det kan få blitt i sentrale strøk hvertfall). Det eneste negative er at det kommer til å bli litt byggebråk når de setter igang med t-banestasjonen, men med mindre du bor rett ved så vil du nok ikke merke stort til det.

Anonymkode: 42c75...d24

• Liker 1
Skrevet

haha, åh, ungdommen og de flotte forkortelsene. majorstua er hyggelig, kommer jo veldig an på hvor hen du skal flytte da. bodd nederst i bogstadveien, i ei sidegate, og det var veldig rolig og fint. bor du nærmere krysset eller ut mot bogstadveien blir det naturlig mer støy. gjelder alle hovedgater. krysset er bare kaos alltid.

Anonymkode: de96a...794

• Liker 1
Skrevet

Men jeg må bare si en ting, ingen under 60 sier Maja. Det er det bare gamlisser som sier. Folk flest sier Majorstua. Maja er kun Ok som forkortelse i en kjapp tekstmelding, ikke i dagligtale. 

• Liker 3
Skrevet

Kaller det bare for Stua, jeg.

Anonymkode: 48a18...8af

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men jeg må bare si en ting, ingen under 60 sier Maja. Det er det bare gamlisser som sier. Folk flest sier Majorstua. Maja er kun Ok som forkortelse i en kjapp tekstmelding, ikke i dagligtale. 

Stemmer ikke. Jeg kjenner mange under 40 og 30 som sier Maja. "Vi møtes ved t-banen på Maja da" sier ofte jeg og mine venninner iafall. 

Anonymkode: af5ed...b13

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Gamlingene sier ikke "Maja" om Majorstuen, men det er kjælenavnet til Majorstuen barneskole.

Jeg ble totalt forvirret da jeg leste at noen skulle flytte til "Maja", og lurte på om skolen hadde blitt gjort om til leiligheter.

Anonymkode: d8427...ea3

• Liker 1
Skrevet

Født og oppvokst i oslo, og har ALDRI hørt noen kalle Majorstuen for Maja.

Anonymkode: dc2bb...d95

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...