Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble brått litt engasjert i hudprodukter, men det er jo en jungel der ute, og jeg vet ikke hvor mye man egentlig skal gjøre med huden. 

Jeg har fet hud, litt talgkjertler og begynt å få litt streker i pannen ( 36 år ). Litt sensitiv hud. 

Av produkter bruker jeg sminkeserviett og vasker ansiktet med Nivea Refreshing Wash Gel. Så tar jeg på Ole Henriksen banana eye cream, Elixir sin Niactil 4% og så solkrem. 

Har lyst til å gjerne finne et merke å forholde meg til ( ikke dyreste i byn ) der jeg kan bruke flere av deres produkter, men vet ikke hvor jeg skal begynne. 

Hva er din hudpleierutine og hvilken produkter bruker du? ☺️

Anonymkode: 55d4d...6de

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ble brått litt engasjert i hudprodukter, men det er jo en jungel der ute, og jeg vet ikke hvor mye man egentlig skal gjøre med huden. 

Jeg har fet hud, litt talgkjertler og begynt å få litt streker i pannen ( 36 år ). Litt sensitiv hud. 

Av produkter bruker jeg sminkeserviett og vasker ansiktet med Nivea Refreshing Wash Gel. Så tar jeg på Ole Henriksen banana eye cream, Elixir sin Niactil 4% og så solkrem. 

Har lyst til å gjerne finne et merke å forholde meg til ( ikke dyreste i byn ) der jeg kan bruke flere av deres produkter, men vet ikke hvor jeg skal begynne. 

Hva er din hudpleierutine og hvilken produkter bruker du? ☺️

Oi, ble litt store bokstaver i deler av innlegget! 😂 ~ Ts. 

Skrevet

Øyekremer er unødvendige, de er bare dyre fuktighetskremmer.

Holder meg til spf, CeraVe og the ordinary, har også retinol fra paulas choice.

Anonymkode: 9b2ef...02f

Skrevet

Jeg begynte å bruke La Mer i fjor (fikk innmari tørr og fuktfattig hud pga cellegift) og har holdt meg til den serien siden. Trenger ikke så mange produkter, og det liker jeg :) Produktene koster litt, men de varer lenge. Rensen f.eks varte i 9mmd før jeg måtte kjøpe ny. Serum, olje lot ansiktskrem likeså, skal bare noen dråper til. Også passer jeg på å benytte meg av tilbudskoder jeg får hos Kicks, 20% utgjør endel :) 

Morgen og kveld så renser jeg huden med en renseolje, et par pump i hånden, masserer inn i ansiktet og skyller av;

image.thumb.jpeg.c2b38411cb815abbf3837721ca741de8.jpeg

Etter å ha vasket ansiktet om morgenen så masserer jeg inn et serum som gir mye fukt:

image.thumb.jpeg.e23d52d01def5912745baf834be81ac5.jpeg

Etter å ha renset huden om kvelden så masserer jeg inn en olje som styrker huden og gir mye fukt:

image.thumb.jpeg.54644180bea678179f27ce7ea8e936d0.jpeg

Tilslutt , både morgen og kveld så avslutter jeg med en ansiktskrem, bruker samme kremen (trenger ikke egen dagkrem og egen nattkrem). Kremen er veldig drøy i bruk, trenger bare en liten klatt på størrelse med ei ert. Masserer inn i håndflatene først og deretter klapper den forsiktig inn i huden på ansikt og hals. 
image.thumb.jpeg.3e43547d1df811baebe95d52bc5622a6.jpeg

Ca en gang i uken tar jeg ansiktsmaske 

image.thumb.jpeg.284a2b90ce7984e9b8ab78d12bb2d92f.jpeg

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...