Gå til innhold

Din hudpleierutine?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ble brått litt engasjert i hudprodukter, men det er jo en jungel der ute, og jeg vet ikke hvor mye man egentlig skal gjøre med huden. 
 

Jeg har fet hud, litt talgkjertler og begynt å få litt streker i pannen ( 36 år ). Litt sensitiv hud. 
 

Av produkter bruker jeg sminkeserviett og vasker ansiktet med Nivea Refreshing Wash Gel. Så tar jeg på Ole Henriksen banana eye cream, Elixir sin Niactil 4% og så solkrem. 

Har lyst til å gjerne finne et merke å forholde meg til ( ikke dyreste i byn ) der jeg kan bruke flere av deres produkter, men vet ikke hvor jeg skal begynne. 
 

Hva er din hudpleierutine og hvilken produkter bruker du? ☺️

Anonymkode: 55d4d...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ble brått litt engasjert i hudprodukter, men det er jo en jungel der ute, og jeg vet ikke hvor mye man egentlig skal gjøre med huden. 
 

Jeg har fet hud, litt talgkjertler og begynt å få litt streker i pannen ( 36 år ). Litt sensitiv hud. 
 

Av produkter bruker jeg sminkeserviett og vasker ansiktet med Nivea Refreshing Wash Gel. Så tar jeg på Ole Henriksen banana eye cream, Elixir sin Niactil 4% og så solkrem. 

Har lyst til å gjerne finne et merke å forholde meg til ( ikke dyreste i byn ) der jeg kan bruke flere av deres produkter, men vet ikke hvor jeg skal begynne. 
 

Hva er din hudpleierutine og hvilken produkter bruker du? ☺️

Anonymkode: 55d4d...6de

Oi, ble litt store bokstaver i deler av innlegget! 😂 ~ Ts. 

Anonymkode: 55d4d...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyekremer er unødvendige, de er bare dyre fuktighetskremmer.

Holder meg til spf, CeraVe og the ordinary, har også retinol fra paulas choice.

Anonymkode: 9b2ef...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å bruke La Mer i fjor (fikk innmari tørr og fuktfattig hud pga cellegift) og har holdt meg til den serien siden. Trenger ikke så mange produkter, og det liker jeg :) Produktene koster litt, men de varer lenge. Rensen f.eks varte i 9mmd før jeg måtte kjøpe ny. Serum, olje lot ansiktskrem likeså, skal bare noen dråper til. Også passer jeg på å benytte meg av tilbudskoder jeg får hos Kicks, 20% utgjør endel :) 

Morgen og kveld så renser jeg huden med en renseolje, et par pump i hånden, masserer inn i ansiktet og skyller av;

image.thumb.jpeg.c2b38411cb815abbf3837721ca741de8.jpeg

Etter å ha vasket ansiktet om morgenen så masserer jeg inn et serum som gir mye fukt:

image.thumb.jpeg.e23d52d01def5912745baf834be81ac5.jpeg

Etter å ha renset huden om kvelden så masserer jeg inn en olje som styrker huden og gir mye fukt:

image.thumb.jpeg.54644180bea678179f27ce7ea8e936d0.jpeg

Tilslutt , både morgen og kveld så avslutter jeg med en ansiktskrem, bruker samme kremen (trenger ikke egen dagkrem og egen nattkrem). Kremen er veldig drøy i bruk, trenger bare en liten klatt på størrelse med ei ert. Masserer inn i håndflatene først og deretter klapper den forsiktig inn i huden på ansikt og hals. 
image.thumb.jpeg.3e43547d1df811baebe95d52bc5622a6.jpeg

Ca en gang i uken tar jeg ansiktsmaske 

image.thumb.jpeg.284a2b90ce7984e9b8ab78d12bb2d92f.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...