Gjest Bride to be Skrevet 2. oktober 2005 #1 Skrevet 2. oktober 2005 Har en todelt Linea Raffaellikjole hvor toppen har et lag organza utenpå silken. Den er ikke stroppeløs men jeg kunne tenke meg å ha noe mer en stropper over skuldrene. Synes det virker så plundrete med sjal (lett for å gli?) og kunne tenke meg en bolero el i organza (eller til nød tynn chiffong). Kunne også vært fint med en i silke, men da ganske kort siden det fort vil bli klumpete å ha for mye utenpå toppen. Noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik organza-, chiffon- eller silkebolero, fortrinnsvis i Østfold, Oslo eller Akershus. Er interessert i å kjøpe, ikke leie. Synes dere forresten jeg bør ha slør i organza siden det er stoffet i toppen? Eller går det med f.eks tynn brudetyll også? Erfaringer? Er også usikker på lengden på sløret, tror jeg ender opp med langt, hva synes dere?
Søta Skrevet 4. oktober 2005 #2 Skrevet 4. oktober 2005 Synes du skal ta med deg toppen på en stoffbutikk jeg da.. de kan dette og er gode til å gi råd.
tass2406 Skrevet 5. oktober 2005 #3 Skrevet 5. oktober 2005 Jeg hadde vanlig tyllslør tiltross for chiffonarmer på kjolen. Synes det ble penest til meg og kjolen. Så alt er etter smak og behag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå