Gå til innhold

Neseplastikk; hvilken klinikk?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har lyst å operere nesen min. Den er stygg på flere måter, og ikke typisk simpel neseopersjon-nese. Dette får meg til å tro at den blir vanskelig å fikse. Jeg ser det er en nesekirurg i CosmoClinic og en i Akademiklinikken. De har begge bra anmeldelser på Legelisten. 

De som gjør neseplastikk på Aleris klinikkene har ikke like bra anmeldelser. Er det noen som har fått fint resultat på nese hos Aleris. Det er billigere på Aleris enn de andre klinikkene. 

Anonymkode: d7c64...ba1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler deg å lese gjennom tråden "Neseplastikk". Der står det mange kommentarer om erfaringer med forskjellige klinikker.

Anonymkode: 6503d...147

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Anbefaler deg å lese gjennom tråden "Neseplastikk". Der står det mange kommentarer om erfaringer med forskjellige klinikker.

Jeg er kun interessert i de norske. Den i Latvia, kanskje. Eventuelt Sverige. Tyrkia er uaktuelt. 

Skrevet

Har ikke tatt neseplastikk, men en annen kosmetisk operasjon hos Aleris og vil advare mot de på det sterkeste. Måtte tilbake og opereres på nytt fordi de gjorde feil, og resultatet ble likevel så dårlig at jeg måtte til en annen klinikk og under kniven en tredje gang. 

Anonymkode: 5c32a...38e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er kun interessert i de norske. Den i Latvia, kanskje. Eventuelt Sverige. Tyrkia er uaktuelt. 

Det står bare om Norske klinikker der.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har ikke tatt neseplastikk, men en annen kosmetisk operasjon hos Aleris og vil advare mot de på det sterkeste. Måtte tilbake og opereres på nytt fordi de gjorde feil, og resultatet ble likevel så dårlig at jeg måtte til en annen klinikk og under kniven en tredje gang. 

Huff. Kan du si hvilken aleris avdeling og var det noe med ansiktet? Har lyst å operere brystene senere der. 

Forresten, er det noen som har erfaring med brystoperasjon med eget fett? 

Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Huff. Kan du si hvilken aleris avdeling og var det noe med ansiktet? Har lyst å operere brystene senere der. 

Forresten, er det noen som har erfaring med brystoperasjon med eget fett? 

Det var brystløft i Trondheim

Skrevet

Var hos Tvedt, superfornøyd :)

Anonymkode: 5d08d...aec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...