Gå til innhold

Kraftig PMS og p-pille

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis jeg ikke har merket bedring etter 3 måneder, er det ikke håp da? 
Får forsatt mensen også. Mini-pille carazette. Kan ikke ha vanlig p-pille pga migrene og aura.

Kan vi bli mer deprimert og ustabil av p-pillen da? Føler som sagt ingen bedring, kanskje verre og. Litt usikker. Men vurderer å bare slutte. Selv om jeg er desperat etter noe som kan hjelpe!
Er så slitsomt å være så deprimert, lei, sint, ustabil ved eggløsning og til mensen begynner. Går ut over mann og barn også. Føler for å gå ifra min mann hver måned. Alt er galt. Gråter og kjefter. Flere som sliter? Hvordan få de hjemme til å forstå?

Noen råd og tips som kan hjelpe for PMS?

Jeg klikker snart av meg selv! 

Anonymkode: c9c9a...6b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får ikke eggløsning på cerazette. 

Anonymkode: 37ed8...5ee

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Du får ikke eggløsning på cerazette. 

Ganske sikker på at jeg fikk det. Hadde akkurat samme plager rundt samme tid som før. Og fikk jo mensen. Den skal vel ikke komme når jeg hopper rett på nytt brett? 

Skrevet

Ingen?

Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Ganske sikker på at jeg fikk det. Hadde akkurat samme plager rundt samme tid som før. Og fikk jo mensen. Den skal vel ikke komme når jeg hopper rett på nytt brett? 

Så da blir du bare gravid også, da? Hvorfor ta pillene, dersom de ikke har noen som helst effekt? Du kan jo spise suketter i tillegg. Da slipper du å dra til legen for å fikse resept. 

Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Altså, hele funksjonen til cerazette er å forhindre eggløsning. Slik at man ikke blir gravid. Det er derfor det kalles et prevensjonsmiddel. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.10.2021 den 18.27):

Altså, hele funksjonen til cerazette er å forhindre eggløsning. Slik at man ikke blir gravid. Det er derfor det kalles et prevensjonsmiddel. 

Hvorfor fikk jeg EL slim da, samme PMS plager og så mensen? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...