Gå til innhold

Synes du det er kleint å se bekjente/venninner som legger ut lettkledde/sexy bilder på sosiale medier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det helt greit?

Anonymkode: f7ed4...593

Videoannonse
Annonse
Gjest venom31
Skrevet

Ja, det virker som de er ute etter bekreftelse. Noe som er trist.

Skrevet

Så absolutt. Synes det er flaut på deres vegne. Rett og slett.

Anonymkode: 3dc14...e10

• Liker 18
Skrevet

Ja!

Anonymkode: c0403...970

• Liker 2
Skrevet

Ja synes det er kleint.

Anonymkode: de966...a34

• Liker 4
Skrevet

Veldig..

Spurte mannen hva han tenkte. «Jeg hadde ikke likt at hele familien min hadde sett puppene dine, nei… eller ønsket at de skulle få det inntrykket av deg.»

Anonymkode: 1a8de...c72

• Liker 3
Skrevet

Ja. Det synes jeg er kleint. 

• Liker 4
Skrevet

Noen vil ikke være mer enn kroppen sin. 

Anonymkode: 45be2...9b8

• Liker 4
Skrevet

Ja det er sykt. Mangel på noe. Nydamen til eksen legger ut bilder av silikonkløfta si og rumpa si i thights. Dama er 35 år. Altså hva feiler slike damer? 🙄

Anonymkode: da3c5...79e

• Liker 8
Skrevet

Ja det er kleint.

• Liker 1
Skrevet

Det var voldsomt så dømmende vi skulle være i denne tråden, da :fnise:

Nå har jo ikke jeg noen "sosiale medier", men om jeg hadde hatt det, så hadde det neppe brydd meg stort... Det kommer jo selvsagt litt an på hva som defineres som "lettkledd og/eller sexy",  men så lenge det ikke er vulgært og oser "super-desp", så må vel folk få gjøre som de vil, og søke den oppmerksomheten og bekreftelsene de ønsker seg. Kanskje er det vel fortjent også :vetikke:  

Skrevet

Det skader jo ikke meg, men kleint er det. Har bekjente som legger ut undertøysbilder, masse kløft, nesten toppløse bilder (lav mobilkvalitet) med sånn «kom og ta meg» blikk. Brukes ofte som både innlegg og profilbilder, og det er damer som nærmer seg 30. 
Forresten, disse er mildt vulgære og oser «super-desp» i mine øyne. 

Anonymkode: 644f5...d9b

• Liker 6
Skrevet

Ikke venninne men en jeg gikk på skolen med. Hun har idag utdannet seg innen et konservativ yrke og legger ut MYE undertøysbilder i flere media, inkludert profilbildet på Facebook. Det er skikkelig pinlig å se på og skremmer muligens vekk kundene. Jobber selvstendig, så det er ingen arbeidsgiver som kan sette ned foten. 

• Liker 1
Skrevet

Ja. Mister troen på menneskeligheten, og blir så flau på deres vegne. 

Anonymkode: 549f1...774

• Liker 1
Skrevet

Det er kleint uansett hvem som legger i

ut!

Anonymkode: 33371...01e

• Liker 1
Gjest TheCatLady
Skrevet

Jeg har ingen sånne på vennelisten min, men folk må få gjøre det de vil. De ønsker sikkert den oppmerksomheten. De er vel ikke noe verre enn alle disse  som alltid skal fremheve hvor sjeldent de skifter profilbilde. 

Skrevet

Veldig kleint ja.. 

Anonymkode: 5433c...70f

• Liker 1
Skrevet

Jepp, kleint..

Anonymkode: 69a37...7f7

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner en dame på over 50 som til stadighet legger ut bikini/undertøysbilder av seg selv. Jeg må innrømme overfor meg selv at jeg mest av alt er MISUNNELIG, ikke fortørnet, over de bildene hun legger ut. For hun har kroppen til en 25-åring. Så, ja - jeg kan gjerne si at jeg synes det er kleint, men er jeg helt, helt ærlig: så skulle jeg ønske det var min kropp! Hehe!!

• Liker 3
Skrevet

Ja

Anonymkode: 8c245...a30

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...