Gå til innhold

Lei av alt og alltid sliten

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har egentlig siden hvertfall VGS, kanskje til og med siden ungdomsskolen følt meg lei og sliten.
nå har jeg studert i fire år, forsksjellige studier, og kjenner jeg alltid blir lei, demotivert og sliten. selvom jeg studerer ting jeg liker og interesserer meg for, blir jeg drittlei og vil bare ha fri.
Hver eneste uke gleder jeg meg bare til helga, og teller ned ukene til neste ferie. 

Føler at dette egentlig er ganske vanlig, å bli lei av skole eller jobb fra tid til annen, men jeg tror at mitt tilfelle er unormalt. eller?

Føler bare at uansett hva jeg gjør, så blir jeg utslitt og lei. Jeg vil bare helst ikke gjøre noen ting og få en pause fra livet. Jeg har nå drevet med studier som en del av mine interesser, og i utgangspunktet har jeg likt det jeg driver med, og følt på mestring. Allikevel, har jeg etter en stund blitt utrolig sliten og lei, og vil helst bare tatt fri. Husker jeg faktisk ble litt glad da landet stengte ned, for da kunne jeg endelig få litt tid for meg selv og slappe av litt mer. Jeg fikk masse tid til å gjøre ting hjemme, jeg ellers ikke hadde hatt overskudd til, og koste meg med hjemmekontor. 

Skulle egentlig begynne med det siste studiet i fjor, men det ble flyttet et år pga. korona. Nå som jeg har fått begynt, føler jeg meg egentlig bare umotivert, er lei og vil ha pause. Jeg er også irritert for jeg tenker på hvordan jeg egentlig skulle ha gjort dette i fjor, men det er en helt annet problemstilling i seg selv. 

Men det jeg egentlig da lurer på om det er normalt å være lei og sliten, uansett hva man driver med? Er det noen som har noen tips?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...