Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer på hvor dere møter disse folka… Går KGs utro menn på rundgang på forumet? Slutt med en bruker, og finner en annen? 

Anonymkode: 3038d...e4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
On 10/14/2021 at 4:06 PM, Mariposa__ said:

Mye snakk om utroskap her inne. Hvorfor ha et forhold til noen om de på et tidspunkt vil være/blir utro etter litt?!?Er ufrivillig enslig men blir livredd for å gå inn i forhold når man leser om all utroskapen her inne. 

Hva må til for å unngå utroskap?

Alle menn er ikke utro - og er det egentlig noen forskjell på kjønn?.

I hvert fall ikke når det gjelder yngre

Forskning viser at unge kvinner er like ofte utro som unge menn

Én av fire har vært utro

Det er ingen sikre tall på hvor mange som har vært utro, men studier viser at det mest sannsynlig ligger på rundt 25 prosent. Det gjelder begge kjønn

Skrevet

Trist at de som ikke er utro møter på de som er utro, og omvendt. 

Anonymkode: 5c5d5...73e

Skrevet
Mariposa__ skrev (På 14.10.2021 den 16.06):

Mye snakk om utroskap her inne. Hvorfor ha et forhold til noen om de på et tidspunkt vil være/blir utro etter litt?!?Er ufrivillig enslig men blir livredd for å gå inn i forhold når man leser om all utroskapen her inne. 

Det kommer vel an på hva man legger i utroskap. Jeg har sett i en tråd at enkelte mener at mannfolk er utro om man kaster et blikk på andre. Hvis det er utroskap er svaret ja.

Men, hvis ikke mannen kaster et blikk på andre så er det mer urovekkende enn om han gjør det. Så jeg vil svare NEI på spørsmålet ditt. Alle menn er ikke utro.

Anonymkode: 77fc8...eea

Skrevet
Mariposa__ skrev (På 14.10.2021 den 16.06):

Velg riktig partner. Det er ikke vanskeligere.. 🙂 

Utroskap kommer ut av en relasjon og personlighet , det er ikke noe statisk du kan unngå ved å gjøre de rette tingene.

Det er en dynamisk utvikling over tid. Plutselig sitter du der en dag og er utro selv og lurer på hvorfor…

Skrevet

Jeg føyer meg inn i rekken av de som mener alle menn kan være utro om anledningen byr seg. Menn kan i større grad enn kvinner ha sex med andre selv om de lever i et godt forhold, tror jeg. De har nok lettere for å skille sex og følelser.

Min mann har aldri vært trofast i sine tidligere forhold. Han har innrømmet at han har chattet med andre mens vi har vært sammen, og det er godt mulig  han har vært fysisk utro også. 
Nå vil vel mange tenke at jeg er stokk dum, mangler selvrespekt osv siden jeg fortsatt er sammen med han? Og det ville jeg nok ha tenkt selv også for en del år tilbake. 

Jeg har et fantastisk forhold. Nært og godt, spennende og lidenskapelig.
Jeg falt for en attraktiv mann som er utadvendt, sosial og flørtete. Så det hadde jo blitt helt feil om jeg skulle forsøke å endre hans personlighet når vi ble et par, for jeg visste jo hva jeg gikk til. 
Grunnen til at jeg takler flørtinga hans( og kanskje utroskap) er at jeg heller vil leve med det enn uten ham i det hele tatt. Han er så mye mer enn bare det, de gode sidene veier opp for hans behov for flørten. Han er min beste venn, min kjæreste og elsker. Han er en utrolig god far for våre barn, han er en oppmerksom ektemann. Han vet ikke hva godt han skal gjøre for meg, og han er tydelig på at jeg ikke står i fare for å bli byttet ut om han flørter litt rundt om.  Han er klokkeklar på at vi skal bli gamle sammen, og det er jeg også. Han hadde nok ikke vært like sikker på oss om jeg hadde «holdt ham i bur». 

Anonymkode: e4fc5...aea

Skrevet
wandagirl skrev (På 16.10.2021 den 15.41):

Jakten er spennende, du er målet. Når målet er oppnådd er det ikke spennende lenger.

Ja så da skal man liksom slå opp da når jakten er over? Da betyr jo det at ingen menn er i stand til å være i forhold da? For om man ikke gir sex med en gang, men venter og når han har fått deg etter noen måneder så skal han bare kaste vekk interessen? 

Anonymkode: 2f660...9d5

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.10.2021 den 10.47):

De mennene som ikke er utro har bare ikke fått anledningen enda, det er min erfaring. 

Spør enhver over snittet vakker dame hvor vanskelig det er å få en gift mann til å løpe siklende etter seg. Det er ikke vanskelig i det hele tatt. 

Særdeles sjarmerende naivt å tro at enkelte menn bare ikke har det i seg å være utro. 

Anonymkode: e7012...8d5

For noe tull, menn som er utro velger som regel en styggere dame å være utro med enn den de er partner/gift med...

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg føyer meg inn i rekken av de som mener alle menn kan være utro om anledningen byr seg. Menn kan i større grad enn kvinner ha sex med andre selv om de lever i et godt forhold, tror jeg. De har nok lettere for å skille sex og følelser.

Min mann har aldri vært trofast i sine tidligere forhold. Han har innrømmet at han har chattet med andre mens vi har vært sammen, og det er godt mulig  han har vært fysisk utro også. 
Nå vil vel mange tenke at jeg er stokk dum, mangler selvrespekt osv siden jeg fortsatt er sammen med han? Og det ville jeg nok ha tenkt selv også for en del år tilbake. 

Jeg har et fantastisk forhold. Nært og godt, spennende og lidenskapelig.
Jeg falt for en attraktiv mann som er utadvendt, sosial og flørtete. Så det hadde jo blitt helt feil om jeg skulle forsøke å endre hans personlighet når vi ble et par, for jeg visste jo hva jeg gikk til. 
Grunnen til at jeg takler flørtinga hans( og kanskje utroskap) er at jeg heller vil leve med det enn uten ham i det hele tatt. Han er så mye mer enn bare det, de gode sidene veier opp for hans behov for flørten. Han er min beste venn, min kjæreste og elsker. Han er en utrolig god far for våre barn, han er en oppmerksom ektemann. Han vet ikke hva godt han skal gjøre for meg, og han er tydelig på at jeg ikke står i fare for å bli byttet ut om han flørter litt rundt om.  Han er klokkeklar på at vi skal bli gamle sammen, og det er jeg også. Han hadde nok ikke vært like sikker på oss om jeg hadde «holdt ham i bur». 

Anonymkode: e4fc5...aea

Javel... 😳

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Ja de er alle utro, verdiløse krek som ikke fortjener kjæreste☹️

Anonymkode: d618b...b6b

Det var da heftig.

Anonymkode: a0806...dc2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...