AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #21 Skrevet 14. oktober 2021 Nei, alle menn er ikke det. Anonymkode: 5cc5d...ab9 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #22 Skrevet 14. oktober 2021 Mariposa__ skrev (1 time siden): Unødvendig kommentar. Bare holder nivået på tråden oppe. Anonymkode: ddc56...623 4
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #23 Skrevet 14. oktober 2021 Er så mange kategorier utro menn. Noen er notorisk utro ved enhver sjanse og de oppsøker sjanser. Noen er attraktive, kvinner legger seg etter dem og så er de kanskje svake en eller flere ganger og gir damene det de vil. Noen prøver å bli utro uten å få det til, ingen vil ha dem. Noen betaler for å være utro, enten det er med horer eller horer light (gold diggers, sugar babes). Noen er kun følelsesmessig utro, flørting og dating, kanskje kun chatting på nett, men uten sengemoro. Noen er drita full og blir overrumplet av en pågående dame som kanskje er like drita. Noen kontakter en ex hvis de er fortvilet over noe, noen de vet er god å prate med, så går de for langt. Mange er aldri utro uansett situasjon. Anonymkode: 8ba70...760 5
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #24 Skrevet 14. oktober 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Statistikk viser at rundt 60 prosent av menn og 45 prosent av kvinner vil være utro i løpet av ekteskapet. ... 88 prosent var utro med en person som de så på som mindre attraktiv enn partneren sin. Anonymkode: c9781...f27 Høre mye ut. Overrasket om det stemmer. Anonymkode: 8ba70...760 1
wandagirl Skrevet 14. oktober 2021 #25 Skrevet 14. oktober 2021 (endret) Mariposa__ skrev (4 timer siden): Alder på vedkommende? Endret 14. oktober 2021 av wandagirl Svarte feil kommentar
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #26 Skrevet 14. oktober 2021 6 hours ago, Mariposa__ said: Er alle menn utro? Klart det! 🤦♂️ Anonymkode: e72c1...ef9
wandagirl Skrevet 14. oktober 2021 #27 Skrevet 14. oktober 2021 Isambard skrev (4 timer siden): Selvfølgelig er ikke alle utro. Noen få menn er utro hele tiden selv om de er i gode forhold. Jeg tror en del flere kan være utro når forholdet er skikkelig dårlig og de desperat savner nærhet, bekreftelse og sex. Kanskje i faser hvor forholdet er på vei i grøfta. "Det er slarvigt men menneskeligt" som det heter i den gamle sangen. En del er vel i forhold som er dårlige, noen mener de er i forhold som er gode men at de savner noe en affære gir dem. Og at det er berikende for deres forhold🤷♀️
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #28 Skrevet 14. oktober 2021 Tror faktisk de fleste menn er utro om forholdene ligger til rette. De kan ha et godt forhold. Elske kona og familien, ha aktivt sexliv hjemme, vil absolutt ikke miste kona, men de er noen sveklinger i forhold til kvinner. Dersom forholdene plutseleg ligger til rette, er de noen svake dyr. Det er min konklusjon etter å ha observert mye idioti fra diverse "solide" mannfolk. Trist, men sånn ser det ut. Anonymkode: c4f7b...b24 8
Løvejenten Skrevet 14. oktober 2021 #29 Skrevet 14. oktober 2021 Vi er er alle utro, kvinner som menn. At menn er mer utro enn kvinner, det tror jeg ikke på, men kvinner er flinkere å skjule det. Forskjellen på utroskap er følelser. Kvinner styres av føleser, menn styres av pikken. Kvinner går gjerne før utroskapet oppdages, menn skjuler. Som regel så angrer han, for tryggheten har han hjemme, og som regel blir han tilgitt om utroskapet oppdages. Men til Spørsmålet ditt, nei, alle er ikke utro. Og man kan ikke vite på forhånd hvem som er utro. Det er så mange faktorer som spiller inn, som gjør at mennesker velger å svike partneren sin. Og du må ihvertfall ikke sette standarden på mannfolk der ute etter hva du leser her inne. Det finnes mange fine mannfolk der ute, og man må ta sjangser for å finne ekte lykke 🌸
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #30 Skrevet 15. oktober 2021 Mariposa__ skrev (15 timer siden): Alder på vedkommende? Alder er vel irrelevant, det er uansett mange av de. Det er på nakenprat, Tinder og alle disse andre datingstedene/appene. Mange av de fra midten av tredveårene til begynnelsen av førtiårene. Altså når alle barn er i skolealder Anonymkode: 0538c...7b9
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #31 Skrevet 15. oktober 2021 Ikke absolutt alle er utro. Men hadde de fått sjansen så hadde nesten alle vert utro. Dvs en dame som hadde tilbudt seg, hadde nesten ingen menn sagt nei. Anonymkode: 60093...937 4
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #32 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg får meldinger fra menn over hele landet på nakenprat. 99% er i forhold. Jeg får ca 10-12 meldinger hver dag. «Alle» er i sexløse forhold. Anonymkode: 60093...937 De har ofte en egen snapbruker til formålet. De er veldig aktive på nakenprat Anonymkode: 0538c...7b9 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #33 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De har ofte en egen snapbruker til formålet. De er veldig aktive på nakenprat Anonymkode: 0538c...7b9 Utro menn har alltid en ekstra snapkonto eller bruker ofte kik eller wickr å kommunisere. Anonymkode: 60093...937 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #34 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Oslo/Akershus Anonymkode: 0538c...7b9 Utro menn er desperate fra finnmark og ned til agder. Anonymkode: 60093...937 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #35 Skrevet 15. oktober 2021 Hadde jeg hatt mistanke om utroskap ville jeg ikke nødvendigvis vært så opptatt av mannens mobiltelefon. Jeg hadde tatt en ekstra titt i klesskap/kommode steder hvor det bare er han som oppbevarer ting. Større sannsynlighet å finne noe da. Anonymkode: 0538c...7b9
Uredd Skrevet 15. oktober 2021 #36 Skrevet 15. oktober 2021 Selvfølgelig er alle menn utro. Eller? Hva med alle de som ikke er det? Hva med alle de som ikke "får" sex og ellers hele incels gjengen? En morsom tankeøvelse er; er alle de som de er utro med single...? De fleste undersøkelser ser ut til å gi en utroprosent på rundt halvparten. Tildels betydelige variasjoner i disse. Det betyr jo at hlavparten ikke er det. Superenkel matte gir deg svaret ser du. Helt uten KG. Løsningen er egentlig veldig enkel. Du trenger bare èn mann. Velg da en av de som ikke er det.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #37 Skrevet 15. oktober 2021 Uredd skrev (13 minutter siden): Selvfølgelig er alle menn utro. Eller? Hva med alle de som ikke er det? Hva med alle de som ikke "får" sex og ellers hele incels gjengen? En morsom tankeøvelse er; er alle de som de er utro med single...? De fleste undersøkelser ser ut til å gi en utroprosent på rundt halvparten. Tildels betydelige variasjoner i disse. Det betyr jo at hlavparten ikke er det. Superenkel matte gir deg svaret ser du. Helt uten KG. Løsningen er egentlig veldig enkel. Du trenger bare èn mann. Velg da en av de som ikke er det. Joda, men de som er utro reklamerer ikke så høyt for det. Og de vil sikkert også si at de aldri ville være det mot deg Er man forelsket tror man på alt. Anonymkode: 0538c...7b9
Adrenalina1 Skrevet 15. oktober 2021 #38 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Høre mye ut. Overrasket om det stemmer. Anonymkode: 8ba70...760 Jeg er ikke overrasket. Man slutter å la seg overraske av det meste når man har levd en stund.
Mariposa__ Skrevet 15. oktober 2021 Forfatter #39 Skrevet 15. oktober 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg får meldinger fra menn over hele landet på nakenprat. 99% er i forhold. Jeg får ca 10-12 meldinger hver dag. «Alle» er i sexløse forhold. Anonymkode: 60093...937 Aldri vært der og hadde aldri falt meg inn å lage konto på en slik plass. Har vært på datingapper tidligere men dessverre bortkastet energi.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2021 #40 Skrevet 15. oktober 2021 Mariposa__ skrev (4 minutter siden): Aldri vært der og hadde aldri falt meg inn å lage konto på en slik plass. Har vært på datingapper tidligere men dessverre bortkastet energi. Nakenprat er bare lett underholdning. De gifte mennene får aldri æren av å få svar fra meg. Anonymkode: 60093...937
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå