Gå til innhold

Tror psykiatrien nekter meg tilgang til pasientjournalen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Plutselig er det ingenting mer som kommer opp der. Jeg har vært hos psykolog men hun kommer ikke opp i tilgangsloggen i pasientjournalen. Kan det være at de har fjernet den muligheten for meg fordi jeg blir sykere av det og er for opptatt av det? 

Anonymkode: fc596...3b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig for oss å vite, hør med behandler neste gang du er der.

Anonymkode: 794ff...4e3

• Liker 1
Skrevet

Er psykologen koblet opp til dere du har innsyn da? Er det snakk om en tilgang du alltid har hatt før, som nå er borte? Ville spurt i så tilfelle. Da får du et svar som er riktig.

Anonymkode: d5e9f...e1b

Skrevet

Mulig det bare er en feil, hør med behandleren din. Jeg har ei venninne som ble fratatt tilgangen til innsyn fordi hun var så opphengt i å sjekke alt som ble skrevet om henne at det var uhensiktsmessig for behandlingen, men hun fikk beskjed på forhånd om at hun ikke ville få innsyn lenger. 

• Liker 3
Skrevet
Miranda Bailey skrev (2 timer siden):

Mulig det bare er en feil, hør med behandleren din. Jeg har ei venninne som ble fratatt tilgangen til innsyn fordi hun var så opphengt i å sjekke alt som ble skrevet om henne at det var uhensiktsmessig for behandlingen, men hun fikk beskjed på forhånd om at hun ikke ville få innsyn lenger. 

Bare tuller du nå? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bare tuller du nå? 

Hva? 

• Liker 1
Skrevet
Miranda Bailey skrev (1 minutt siden):

Hva? 

Du har jo tilgang til hvem som har sett i din journal, men de har vel ikke tilgang til å se hvem som har sett i pasientens journal

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du har jo tilgang til hvem som har sett i din journal, men de har vel ikke tilgang til å se hvem som har sett i pasientens journal

Åja, leste innlegget ditt på nytt, tror jeg misforsto. Du lurer altså ikke på om du ikke har tilgang til selve journalen din, men om du ikke lenger har tilgang til å kunne se hvem som har vært inne i journalen din? Uansett, du må nok spørre behandleren din for å få et sikkert svar. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...