Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Friele er god kaffe. Markedets beste. Ingen gourmetkaffe kan måle seg ;) 

Jeg for min del har ikke tall på hvor mange julegaver med gourmetkaffe eller -te eller -krydder eller -oljer osv som blir kastet etterhvert fordi det blir ikke brukt. 

Anonymkode: 2d88f...b53

Jeg sa ikke at Friele ikke er en bra kaffe, bare at jeg personlig ikke synes den er særlig god. Som de fleste "norske" kaffetyper er også Friele en "blend" på ulike kaffesorter etter det nordmenn flest (visstnok) liker best, nemlig en litt syrlig og lett bitter kaffe.

Selv foretrekker jeg en renere smak, helst fra kaffebønner jeg maler selv. Men det er en smakssak, ikke noe annet🙂

Spennede kaffe, te, oljer og krydder blir som regel brukt opp her i huset😉 Men det er klart at man bør vite om mottaker liker og bruker slikt før man gir det som gave, og det gjelder jo i grunnen gaver generelt.

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Snurrepurre skrev (På 14.10.2021 den 21.09):

Åh! Kom på søndagstilbud på coop obs (må kjøpes/bestilles på nett). Der er det ofte meeeget gode tilbud 😁 sjekk over midnatt på lørdagene eller tidlig på søndag 🙂 nye tilbud hver uke. 

Foretell meg mer, hva har jeg gått glipp av! ? Jeg bor litt utenfor Bergen og her har vi Coop obs. Har aldri hørt om søndagstilbud. Hvordan fungerer noe sånt? 

Anonymkode: 1fdef...59a

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Foretell meg mer, hva har jeg gått glipp av! ? Jeg bor litt utenfor Bergen og her har vi Coop obs. Har aldri hørt om søndagstilbud. Hvordan fungerer noe sånt? 

Sitat

Noen utvalgte søndager kan du gjøre et kupp i nettbutikken til Obs. Tilbudene blir gjort tilgjengelige i morgentimene og gjelder til midnatt. Prisene gjelder kun på søndag og så lenge nettlageret rekker. Det er ofte begrenset beholdning på søndagskuppvarene. 

https://www.obs.no/kampanjer/sondagskupp

Anonymkode: b22a0...ca1

Skrevet

Den ene tanten min gir meg alltid hjemmelaget konfekt og gjerne hjemmelagd eggelikør/hbitløksolivenolje osv. jeg blir alltid glad for slike ting 🙂

Anonymkode: ee019...409

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er på nett 😄 hver søndag legger de ut nye søndagstilbud. Du kan bestille og hente i butikk, eller få tilsendt! 😄 

https://www.obs.no/kampanjer/sondagskupp

Skrevet

Jeg synes det er veldig mye fint på søstrene grene og normal.

• Liker 1
Skrevet

Hva kan man egentlig kjøpe til voksne menn som har alt?

Anonymkode: f1bb3...343

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva kan man egentlig kjøpe til voksne menn som har alt?

Anonymkode: f1bb3...343

Noe spiselig. Bak en kake, pakk den fint inn. Det elsker menn. 

Har noen tenkt på Fretex eller andre bruktbutikker? Vet at Fretex i Trondheim har et hav av leker til en billig penge. De har også masse bøker, nye bøker og. Folk er flinke til å gi. De leser en bok, så donerer de. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...