AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #41 Skrevet 14. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): I år, som alle andre år, så sliter jeg så med å finne julegaver til alle jeg kjøper til 😭 jeg er generelt utrolig dårlig på å finne gaver året rundt også 🙈 Økonomien er heller ikke så bra, og jeg står midt oppi en flytt som også gir ekstra utgifter, så da lurte jeg på om vi kunne utveksle litt ideer om gaver vi skal gi i år og som er snille mot lommeboken Selv skal jeg gi gave til jenter i alderen 2-7 år, gutter i alderen 10-13 år, foreldrene mine, søstre i alderen 30-37 år. Totalt ca 16-21 personer Anonymkode: 4308f...ae3 Du får egentlig kjøpt utrolig fine gaver om du følger litt med i butikkene, til en billig penge. Ser ofte at HM har masse tilbud på nettsiden sin og der får du kjøpt kjoler, kjente tegnefilm pysjer og mye mer fint til barn. Prisene ligger på alt i fra 20 kr og oppover. Du kan også ta turen innom Normal og ta en titt der også. De har kjempe mye fint til en svært god pris Anonymkode: c099b...807 2
Helene Skrevet 14. oktober 2021 #42 Skrevet 14. oktober 2021 Til foreldrene mine, har et par ideer. Men strikker ikke selv. Må sikkert ut å kjøpe. Må bare finne noen som strikker.
Snurrepurre Skrevet 14. oktober 2021 #43 Skrevet 14. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk! Jeg kastet meg rundt og bestilte to av de siden de var perfekte for to av jentene og jeg er redd for at det blir utsolgt om jeg venter 😀 Anonymkode: 4308f...ae3 Bare hyggelig 😁 jeg er en tilbudskjerring så det synger etter 😂 er så gøy å kunne gi fine gaver som koster en brøkdel av fullpris! 😄 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #44 Skrevet 14. oktober 2021 Snurrepurre skrev (13 minutter siden): Bare hyggelig 😁 jeg er en tilbudskjerring så det synger etter 😂 er så gøy å kunne gi fine gaver som koster en brøkdel av fullpris! 😄 Del gjerne om du kommer over flere tilbud 😀 Anonymkode: ea30b...89e 3
Hespe3 Skrevet 14. oktober 2021 #45 Skrevet 14. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg mener nei. De blir liggende ubrukte i skap og skuffer. Det er faktisk bedre å kjøpe en pakke Friele kaffe eller 2 enn gourmekaffe. Og gi noen pakker Friele kaffe, enten bønner, filter eller kok (alt etter hva de bruker), er alltid en suksess! Anonymkode: 2d88f...b53 Jeg er uenig, men nå er nok jeg litt over gjennomsnittet glad i god kaffe og prøver gjerne ulike typer gourmetkaffe. Friele hadde ikke vært noen suksess her i gården😉 Men jeg tenker at dette er slikt man enten vet eller kan finne ut av🙂 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #46 Skrevet 14. oktober 2021 Hva med en opplevelse. Naturen er gratis. Inviter på sykkeltur med piknikk. Evt en hyggelig dag med Stolpejakt og grilling. Hvis du har overskudd kan du invitere de eldste barna, evt begge familier med på telttur. Anonymkode: 56a5e...d5d
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #47 Skrevet 14. oktober 2021 Evt kan du lage små kasser med småting du vet de setter pris på. Hva slags interesser har de, hva slags godteri liker de. Eller gavekort på Itunes til guttene? Anonymkode: 56a5e...d5d
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #48 Skrevet 14. oktober 2021 Ark pleier å ha 50 % på spill og puslespill med jamne mellomrom. Jeg handler alltid spill på salg og gir det i gaver til søsken og familier. Anonymkode: 11c68...9d6 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #49 Skrevet 14. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Blir noen egentlig glad for disse te og kaffe posene? Jeg undrer meg når jeg får de, og går ut fra at de fleste vet hvilken kaffe eller te de liker å drikke? Anonymkode: 494a4...dee Jeg får te hvert år fordi jeg ikke drikker kaffe. Om noen ønsker seg årgangsadventste tror jeg at jeg kan bjuda på samtlige årganger fra 2013 og fremover 🙈😅 Anonymkode: 11c68...9d6 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #50 Skrevet 14. oktober 2021 Home & Cottage har ofte -25-30% på hele butikken om du har en butikk i nærheten. De har veldig fine, brukende ting til hus og hjem. Smått og stort. Kitchn og Tilbords har ofte medlemstilbud der man får valgfri vare til -50% f.eks. HM home har fine, rimelige ting til hjemmet. På ellos.no får man gjene -40% på valgfri vare. Butikken feel har ofte -40% på diverse, der har de jo også mye nips. Coop har gjerne medlemstilbud på ull. Pierre Robert osv. Hos Adlibris kan man gjerne finne en rabattkode? De har mye forskjellig. Kan du gå sammen med søsken om gaver? Sammen med en bror om gave til søsterens barn f.eks? Eller sammen med søsken om gaver til foreldre? Funker veldig fint så lenge dere er enige om en sum du kan forholde deg til. Jeg ender ofte med å kjøpe for litt mindre om jeg går sammen med andre. Anonymkode: c8d8b...483 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #51 Skrevet 14. oktober 2021 Hespe3 skrev (1 time siden): Jeg er uenig, men nå er nok jeg litt over gjennomsnittet glad i god kaffe og prøver gjerne ulike typer gourmetkaffe. Friele hadde ikke vært noen suksess her i gården😉 Men jeg tenker at dette er slikt man enten vet eller kan finne ut av🙂 Friele er god kaffe. Markedets beste. Ingen gourmetkaffe kan måle seg Men i all hovedsak er jeg enig med deg i at man bør finne ut av ting på forhånd. Man hverken kjøper eller ikke kjøper gourmetkaffe eller Friele uten å vite hva vedkommende faktisk er glad i. Men tommelfingeren på generelt grunnlag er at folk flest liker det enkelt og det holder i massevis med standardprodukter. Det handler om å finne standardproduktene. Jeg for min del har ikke tall på hvor mange julegaver med gourmetkaffe eller -te eller -krydder eller -oljer osv som blir kastet etterhvert fordi det blir ikke brukt. Anonymkode: 2d88f...b53
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #52 Skrevet 14. oktober 2021 Tusen takk for alle gode tips 😍 5 gaver totalt er nå bestilt (for totalt 500kr så det ble en fin pris pr gave) Har også skrevet en liste over alle jeg skal gi gave til og ideer til hver enkelt person, så nå skal jeg bare følge med på tilbud, salg, Black friday framover Anonymkode: 4308f...ae3 2
Snurrepurre Skrevet 14. oktober 2021 #53 Skrevet 14. oktober 2021 Åh! Kom på søndagstilbud på coop obs (må kjøpes/bestilles på nett). Der er det ofte meeeget gode tilbud 😁 sjekk over midnatt på lørdagene eller tidlig på søndag 🙂 nye tilbud hver uke. 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #54 Skrevet 14. oktober 2021 Snurrepurre skrev (1 minutt siden): Åh! Kom på søndagstilbud på coop obs (må kjøpes/bestilles på nett). Der er det ofte meeeget gode tilbud 😁 sjekk over midnatt på lørdagene eller tidlig på søndag 🙂 nye tilbud hver uke. Smart! Har skrevet ned alle nettsteder og butikker jeg skal følge med på så skal skrive ned det også. Ikke noe jeg hadde kommet på selv Anonymkode: 4308f...ae3 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #55 Skrevet 14. oktober 2021 Ark har nå 50% på alle pocketbøker (ikke på norske fra 2021). Tilbudet gjelder også 50% av tilbudsprisen på pocket som allerede er nedsatt. Tror tilbudet var frem til 19. oktober. Ark krever heller ikke byttelapp om en vil bytte. Ark pleier også å ha 40% på hele butikken når det er black friday og nattåpent. Norli har også ekstremt mange bøker på tilbud nå. Flere bøker er det også 3 for 2 på (også bøker som er satt ned i pris fra før). Anonymkode: 4c870...de4
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #56 Skrevet 14. oktober 2021 Vet ikke om du har noen på min alder du skal gi til. Kvinne, 50+. Elsker å få servietter, stearinlys, neglelakk, ansiktsmasker, bodylotion, kule sokker, te, sjokolade, vin, flax-lodd, strømpebukser. Har nok nips og lysestaker 🙃 Anonymkode: a1fa2...c84
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #57 Skrevet 14. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): I år, som alle andre år, så sliter jeg så med å finne julegaver til alle jeg kjøper til 😭 jeg er generelt utrolig dårlig på å finne gaver året rundt også 🙈 Økonomien er heller ikke så bra, og jeg står midt oppi en flytt som også gir ekstra utgifter, så da lurte jeg på om vi kunne utveksle litt ideer om gaver vi skal gi i år og som er snille mot lommeboken Selv skal jeg gi gave til jenter i alderen 2-7 år, gutter i alderen 10-13 år, foreldrene mine, søstre i alderen 30-37 år. Totalt ca 16-21 personer Anonymkode: 4308f...ae3 Extra leker og lekekassen har gode tilbud spekemat fra Spekebua til foreldre og søstre som er på tilbud må Anonymkode: d401f...e64 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #58 Skrevet 14. oktober 2021 På Lindex/KappAhl har de ofte mange fine votter/vanter/luer til en rimelig pris. Kanskje det kan være noe for jente-mottakere? På Ark har de ofte mye tilbud av typen 3 pocketbøker til 149 osv. Hvis de har butikken «Boklageret» i nærheten så har de også vilt lave priser på mye. De har også en del spill og leker som vil være fine gaver til små barn! Brettspill til familie synes jeg er en super ide. På Ark har de ofte 40% på alle spill. Anonymkode: 3aa6e...de9
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #59 Skrevet 14. oktober 2021 Selv synes jeg juletrepynt fra Karen Blixen jul er veldig fint. Til voksne synes jeg det er en kjempefin gave (men det er selvfølgelig subjektivt, som alt annet). De føles litt eksklusive, de blir ikke søppel siden de fleste jo pynter juletre, og de er rimelige. De koster mellom 150-250 til vanlig, og er veldig ofte på tilbud til rundt 30%. De kommer i små gaveesker. Anonymkode: 3aa6e...de9
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #60 Skrevet 14. oktober 2021 På Bladkongen får man ofte veldig billige abonnementer på diverse blader. Hvis du for eksempel har to nevøer (som er brødre) så kunne de fått abonnement på Donald sammen. Eller feks KK eller Bo Bedre til mor eller søster. Noen av abonnementene kommer helt ned i 129 kroner, og man får gjerne med fin gave på kjøpet! Anonymkode: 3aa6e...de9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå