Gå til innhold

Sex med feil person


Avia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvem har ikke det. Våknet mange morgener og har hatt lyst til å gnage av meg hånda.

Anonymkode: 8afc6...5e2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvem har ikke det. Våknet mange morgener og har hatt lyst til å gnage av meg hånda.

Anonymkode: 8afc6...5e2

Incels.

Anonymkode: 9672d...457

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Incels.

Anonymkode: 9672d...457

Hva betyr det?

Anonymkode: 8afc6...5e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva betyr det?

Anonymkode: 8afc6...5e2

Et idiotisk begrep som er på tur inn i språket. Kort fortalt har de aldri hatt sex, og om det var "feil" person,  så er de i hvertfall ikke jomfru etterpå.  

Anonymkode: 99b36...9a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde sånt skjedde med alle? 😅  Man vet jo ikke om man har kjemi i senga før man har prøvd 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hvem har ikke det. Våknet mange morgener og har hatt lyst til å gnage av meg hånda.

Anonymkode: 8afc6...5e2

Ja, må ikke snakke.  Har hatt noen fyllesexepisoder som gjerne skulle ha vært ugjort. Verste var vel når jeg "våkna opp" med den 18 år eldre ex-kona til min mors fetter.  

Anonymkode: 6b338...5e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffja, har to jeg definitivt angrer på. Men er flere som jeg burde spart meg for. Det er jo noen ganger det bare føles feil og da angrer man. 

Anonymkode: 17f70...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg hatt. De var begge veldig trivelige, så jeg følte meg som en dritt når jeg ikke svarte på meldingene. (dette var to personer på helt ulike tidspunkt, mange år imellom, ikke noe trekant). Men det var bare noe som ikke stemte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex med en gammel dame på 42 engang. Det føltes helt feil. 

Anonymkode: 953c5...510

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ons en gang litt for beruset, og ølbriller ut av det hinsidige. Alt var bare dårlig :) Våknet dagen etter og kunne ikke fort nok finne en taxi og komme meg derfra. Har aldri gjort det igjen etter dette. Det kommer heller aldri til å skje i fremtiden. Uten følelser og rett kjemi i edru tilstand er sex like lite givende som å se på at maling tørker. En episode i ungdommen man gjorde da man var ung og dum. Kunne jeg spole livet tilbake hadde jeg gjort det :) og det øyeblikket hun spurte om jeg ble med hjem? Skulle dunket hodet i bardisken og svart Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei :) 

Anonymkode: 69f52...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hadde sex med en gammel dame på 42 engang. Det føltes helt feil. 

Anonymkode: 953c5...510

Hadde min første sex med en "gammel" dame på 42. Det føltes helt rett. 

Anonymkode: 99b36...9a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er vel mange som har vært borti det. Man får lite ut av sexen og det ender med at det ikke skjer igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Ja, må ikke snakke.  Har hatt noen fyllesexepisoder som gjerne skulle ha vært ugjort. Verste var vel når jeg "våkna opp" med den 18 år eldre ex-kona til min mors fetter.  

Anonymkode: 6b338...5e3

😂😂😂

Anonymkode: 6c893...fe4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wandagirl skrev (10 timer siden):

Er vel mange som har vært borti det. Man får lite ut av sexen og det ender med at det ikke skjer igjen.

Skal sies at jeg har opplevd å ha sex med feil person, bare at sexen var amazing😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...