minisola Skrevet 4. oktober 2005 #21 Skrevet 4. oktober 2005 Har det begynt på igjen? Det må jeg få med meg. Spennende og skummelt. Når går det? Noen som vet om det går i reprise? ev når? ← Det går på søndager på TvNorge kl 2130 men vet ikke om det går i reprise da..
Naken Skrevet 4. oktober 2005 #22 Skrevet 4. oktober 2005 Tydeligvis ikke bare du som synes programmet er ekkelt, monja. Men jeg synes ikke det er ekkelt. Synes det litt irriterende og ganske vittig jeg. Jeg tror ikke på spøkelser nemlig. Men suggesjon og menneskers innbillningskraft, det tror jeg på. Påstår ikke at det ikke finnes mer mellom himmel og jord, enn det vi kan se, men ånder, som f.eks ikke får hvile i fred på grunn av en gammel tomtesak e.l, det virker bare idiotisk på meg Så jeg sover altså godt etter "Åndenes makt"
FrøkenJuliet Skrevet 4. oktober 2005 #23 Skrevet 4. oktober 2005 Blir redd av bare å tenke på programmet jeg...huff
Gjest Gjesta Skrevet 4. oktober 2005 #24 Skrevet 4. oktober 2005 Det går på søndager på TvNorge kl 2130 men vet ikke om det går i reprise da.. ← Ok, takk. Skal ihvertfall få det med meg på søndag da
Cupcake Skrevet 5. oktober 2005 #25 Skrevet 5. oktober 2005 Synes slike programmer er kjempespennede, men fikk ikke med meg søndagens episode. Søkte på Tv-guiden på SOL, men det ser ikke ut til at det går i reprise. Får prøve å huske det neste gang. :-)
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2006 #26 Skrevet 21. august 2006 jeg synes det er utrolig skummelt. jeg tør ikke se på det og tør ikke engang skru over på tvnorge når jeg ikke vet hva som går det sent på kvelden. jeg kjenner liksom at jeg kna føle ånder når jeg tenker over det:/ jeg er livredd for at sånne ting skal skje med meg, men føler liksom at det er noen som er her hjemme i huset..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå