Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare jeg som synes det er ekkelt?

Får helt angst av det der programmet jeg, men jeg klarer ikke å la være å se det.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal innrømme at jeg blir mørkeredd nok til å la være å se... :overrasket:

Skrevet

Det er kjempeskummelt, men jeg må liksom se det likevel... Så gjett hvem som kommer til å være mørkeredd resten av høsten... :roll: Jeg lærer virkelig aldri...

Skrevet

Synes ikke det er skummelt,jeg,- bare fascinerende :smile: Dette er jo også en del av livet!

Skrevet

Sitter her alene hjemme jeg, og ser dette. Må si jeg blir littegrann skremt ja, men klarer ikke slå av :forvirret:

Skrevet

Synes det er skummelt, men MÅ se det!! Ble ikke så veldig skremt i dag, mest fascinert i grunnen.

Skrevet

Synes det er mer fasinerende en skummelt!

Pleier bare å se det når jeg tilfeldig trykker på rett kanal!

Skrevet

Det er litt skummelt, men jeg MÅ se det. Sov med lyset på inatt :-) Alt for fascinerende program til å skru av.

Det som er mest skremmende er jo at det faktisk er menneskets hjerne som kverner, tenker og spinner og gjør dette her skummelt(at vi tror det er uhyrer og skumle vesener)! Synes Deborah var flink til å avmystifisere fenomenet med energier/"ånder".

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Jeg så programmet. Jeg kjenner Morten. Vi gikk på folkehoyskole sammen på 90 tallet. Kjempe koselig gutt.

Skrevet

Jeg syns også at det er spennende på en fasinerende måte..

Skulle ønske at hun kom hitt en tur også.. for da hadde vi fått bort skybert..

Skrevet

Tror ikke døde folk er farlige ,er mer redd levende---

Skrevet

Jeg og er sånn som bare må se det, selv om jeg blir livredd.

Mannen min jobber natta og vi har vært veldig plaga med gjenferd her vi bor. Men har faktisk hatt et medium for og bli kvitt det meste da. Så nå er det ikke plagsomt lenger.

Skrevet

Oj! Fortell mer da momo! :-)

Skrevet
Oj! Fortell mer da momo! :-)

Er ikke så mye gøy og fortelle. Han mannen som bygde huset vårt og har bodd her mesteparten av livet sitt gikk igjen her, og var veldig sint fordi vi bodde her. Dattra mi så han, så han kjefta mye på hu, og hun ble sefølgelig skremt. Ellers er det en eneste stor slagmark utenfor her, så vi har hørt mye merklige lyder.

Mediumet fikk fjerna mannen i huset og beskytta huset vårt mot alt som var ute. Han syntes det var kjempefestlig med all aktiviteten her ute. Det syntes ikke jeg.

Men nå det siste året så har det faktisk vært helt stille her. Og nå flytter vi og, så da er det jo greit.

Skrevet

Nei, jeg skjønner deg. Har inntrykk av at de fleste åndene fra Åndenes Makt får ikke ro fordi at eiendommer er endret, eller at tomter er delt. :-)

Gjest Gulltopp
Skrevet
Tror ikke døde folk er farlige ,er mer redd levende---

Enig med deg. Jeg tror absolutt på spøkelser, og var tidligere veldig redd for alt overnaturlig. Men med tiden har jeg innsett at det er levende mennesker man har grunn til å være redd for. De døde er ikke farlige.

Skrevet

Jeg synes jo alt som har med gjenferd og sånne historier å gjøre er utrolig fasinerende, og jeg bare MÅÅÅÅ se dette programmet så sant jeg har anledning!

Samtidig er jeg vettskremt med tanken på å oppleve noe sånt selv. Det er ikke uten grunn at vi en gang valgte å bygge nytt hus; har hørt alt for mye sånt til at jeg hadde hatt nerver til å bo i et gammelt hus. Selv om det visstnok ikke trenger å ha noe å bety, dersom det er åndelig aktivitet på tomta man bygger på... :roll:

Men ja, jeg skal innrømme at jeg kjente det "litt" da jeg skulle sove alene natt til mandag etter å ha sett åndenes makt... :overrasket:

Skrevet

Har det begynt på igjen? Det må jeg få med meg. Spennende og skummelt. Når går det? Noen som vet om det går i reprise? ev når?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...