Gå til innhold

Vintervalp nå når det er vinter.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har bare hatt en sommervalp før og siden jeg har liten leilighet så var jeg mest ute med valpen. Vi satte oss ned ute og var ute. Det var så kjekt å være ute fordi da gikk den også på do ute og jeg slapp å være redd for om valpen tygget på ledningene ol. Når sen høsten da kom så var den stor nok til å lære dette. Jeg er veldig glad i å være ute i skogen og vi satte oss ned på en krakk i parken og bare satt der. Jeg drev litt på Internett på mobilen mens valpen sov ved siden av meg men jeg synes det var bedre å oppholde meg ute enn inne en trang leilighet.

Nå vurderer vi vintervalp. Må man da være mere inne? Er det mye mere jobb å passe på valpen om vinteren?

En ting som jeg frykter mest er at jeg har mye mindre energi om vinteren enn om sommeren. Jeg vet ikke hvorfor men det er bare sånn. Er det kanskje dumt med valp om vinteren da?

Anonymkode: 3ef0d...ff0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde for første gang vintervalp nå. Fikk ham tidlig januar. Det gikk jo helt fint, men var en del styr. Valpen tålte jo ikke så mye kulde, og klarte ikke å gå i mye snø. Så vi holdt ham veldig mye inne de første månedene. Det var mye mer styr med å få ham husren. Det tok lenger tid vi måtte følge nøye med og det ble mye uhell. Og det var ikke veldig gøy å måtte ut i pysjen i 18 minus om natten. Men det gikk jo for så vidt greit likevel. Hvis leiligheten ikke er på bakkeplan, så ville jeg vært mer skeptisk.

Når vi tidligere har fått valp om sommeren har vi hatt verandadøren åpen til inngjerdet hage, (og vi har selv vært mest ute) så da har gikk jo ting litt mer av seg selv..

Anonymkode: 41399...9c5

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...