AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #1 Skrevet 13. oktober 2021 Hei. Mitt barn er forsøkt presset til å kle av seg, og er blitt bedt om å gi telefonnummer og snapchat. Dette fra 3n godt voksen mann. Dette har skjedd på en livestream på tik tok. Jeg vet for nada om det, og spør derfor her. Kan man se livestreamer som er avsluttet? Og kommentarer da. Samt kan man gjenopprette mld som er slettet. Gidd ikke å svare på mld som går på mondreårog på Facebook. Slappe foreldre osv. Jeg er veldig streng på dette. Hun har ikke fått lov å ha tik tok. Men opprettet selv, og har skult appen i en mappe. Er henne og en venninne som har drevet med dette. Hun fortalte selv om lovestreamen på eget initiativ. Men hun skjuler noe? Det er mer. Tror hun har slettet innboksmeldinger på tiktok Og jeg vil finne ut av det. Trenger kun råd i forhold til det jeg spør om. Anonymkode: 3c783...fe3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #2 Skrevet 13. oktober 2021 Aner ikke, men anbefaler deg å rådføre deg med politiet. Anonymkode: 318fd...95f 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå