Gå til innhold

hemmelig nummer


Aquarius

Anbefalte innlegg

Jeg kunne tenkt meg å ikke stå oppført i telefonkatalogen lenger. Hva må jeg gjøre for å fikse det? Er det hemmelig nummer som er cluet? Leste at om man fikser seg hemmelig nummer så vil man automatisk få skjult id (det høres jo logisk ut) men jeg vil ikke at folk ikke kan se at jeg har ringt. Da kan de jo ikke ringe meg tilbake. Det jeg vil frem til er om jeg kan slettes fra telefonkatalogen uten å få skjult id når jeg ringer til folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har familie med hemmelig telefonnummer (ikke katalogoppført), og det kommer aldri opp i displayet når h*n ringer. Skikkelig irriterende, spør du meg. :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha, takktakk :)

Og skjønner hva du mener med at det er irriterende når det ikke kommer opp i displayet hvem som ringer. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ba om å ikke være registrert for mange år siden hos Telenor. Sjekker opp dette jevnlig og er ikke registrert hos noen opplysningstjenester, men hos TELENOR var jeg registrert... Artig...

Uansett, mitt nummer synes når jeg ringer. Men da søsteren min for noen år siden skulle ha mobil bestilte jeg det slik at hun heller ikke var registrert hos noen opplysningstjenester - med det resultat at hun ringer med skjult nr. Nå ble jeg jo minnet på dette, skal jammen ringe Telenor med en gang og fikse så hun ringer med synlig id

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hemmelig nummer.Men har gjort det slik at de jeg ringer til likevel får se nummret mitt,vet sel.v hvor irriterende det er å ikke se hvem som ringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe problem å ikke stå i katalogen uten å ha hemmelig nummer. Selv er jeg hemmelig på alle mine nummer, og svarer ikke folk kan jeg ringe dem opp igjen. Ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe problem å ikke stå i katalogen uten å ha hemmelig nummer. Selv er jeg hemmelig på alle mine nummer, og svarer ikke folk kan jeg ringe dem opp igjen. Ikke noe problem.

Ja, men hva med de som konsekvent ikke svarer på telefoner med hemmelig nummer? Det er mange av de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan velge. Å opprette hemmelig nummer koster som regel noen kroner og innebærer at nummeret ditt ikke blir oppført i katalogen og du MÅ ha skjult nummer når du ringer ut. Når du mottar faktura, vil heller ikke nummeret ditt stå på fakturaen, kun kundenummer hos den operatøren du bruker.

Ellers så kan du få reservert deg mot opplysningstjenester. Det koster ingenting og nummeret ditt vises når du ringer ut. Ønsker du ikke at nummeret skal vises når du ringer ut er det også mulig, men valgfritt. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bedt om å ikke være katalogført noen plass (det står og en liten tekst om at mitt nummer ikke skal utleveres til noen under noen omstendighet, kjenner noen gale mennesker), men nr vises likevell når jeg ringer. Tar selv ikke telefoner fra skulte nummer, så skult nummer kunne jeg aldri tenkt meg.

Å ikke være katalogført koster deg bare en kort telefon til selskapet, eller er det gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...