Gå til innhold

Hallux valgus og sko


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilke sko bruker dere andre som har Hallux valgus?

Er det flere som opplever å få hull nede på innersiden av skoen, og har dere noen råd mot det?

Anonymkode: f9d66...f08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dessverre ikkje råd mot det. Men kan eg spørja om kva sko du føler er dei beste?

Anonymkode: d78a3...282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Har dessverre ikkje råd mot det. Men kan eg spørja om kva sko du føler er dei beste?

Anonymkode: d78a3...282

Nå bruker jeg Hoka, og syntes de er behagelige. Men har ikke funnet noen som jeg har vært veldig fornøyd med, for alle får hull i seg.. Hoka skoene er ikke så gamle, men jeg tror blir overraska hvis de ikke får hull. Kan ha et par sko i sånn maks ett år, før de blir slitte der jeg har hallux valgus på hver fot. Veldig kjipt, for nå tør jeg ikke å kjøpe noen fine dyre som skal vare en stund, fordi de sikkert blir slitt ganske raskt :sad:

Anonymkode: f9d66...f08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Nå bruker jeg Hoka, og syntes de er behagelige. Men har ikke funnet noen som jeg har vært veldig fornøyd med, for alle får hull i seg.. Hoka skoene er ikke så gamle, men jeg tror blir overraska hvis de ikke får hull. Kan ha et par sko i sånn maks ett år, før de blir slitte der jeg har hallux valgus på hver fot. Veldig kjipt, for nå tør jeg ikke å kjøpe noen fine dyre som skal vare en stund, fordi de sikkert blir slitt ganske raskt :sad:

Anonymkode: f9d66...f08

Du bør ikke tenke så mye på hva som er dyrt eller ikke, føttene dine bør du ta vare på og gi dem de beste skoene som er for deg, hull eller ikke hull.Har du ikke råd så forstår jeg godt, men jeg hadde gjort det jeg kunne for at føttene mine skulle hatt det bra.Det er også mye du kan gjøre i forhold til din tilstand, men gjør regning med du vet dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jentegutt skrev (På 14.10.2021 den 22.57):

Du bør ikke tenke så mye på hva som er dyrt eller ikke, føttene dine bør du ta vare på og gi dem de beste skoene som er for deg, hull eller ikke hull.Har du ikke råd så forstår jeg godt, men jeg hadde gjort det jeg kunne for at føttene mine skulle hatt det bra.Det er også mye du kan gjøre i forhold til din tilstand, men gjør regning med du vet dette

Er det mye jeg kan gjøre? Vet bare om operasjon, men har lest at det er så usikkert hvordan resultatet blir, så det vet jeg ikke om jeg tør. 

Anonymkode: 6c1b1...a2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joggesko av tekstil er til slutt det eneste jeg kan bruke som ikke gjør for vondt. Kommer til å be om henvisning til operasjon snart, blitt verre i det siste. Kjenner noen som har operert med godt resultat, og jeg kommer til å gå for det samme.

Anonymkode: 2760e...df8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Joggesko av tekstil er til slutt det eneste jeg kan bruke som ikke gjør for vondt. Kommer til å be om henvisning til operasjon snart, blitt verre i det siste. Kjenner noen som har operert med godt resultat, og jeg kommer til å gå for det samme.

Anonymkode: 2760e...df8

Uff, det hørtes veldig plagsomt ut😕Masse lykke til!!

Anonymkode: 6c1b1...a2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd la sportiva sko? Det er dei eneste som ikke klemmer på mine ben. Og jeg har brede ben i tillegg til hammertå ☺️

Anonymkode: 52ba8...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.10.2021 den 23.46):

Er det mye jeg kan gjøre? Vet bare om operasjon, men har lest at det er så usikkert hvordan resultatet blir, så det vet jeg ikke om jeg tør. 

Anonymkode: 6c1b1...a2b

Har en venninne som har samme problem, hun har operert, men problemet kommer ofte tilbake, jeg tror jeg hadde prøvd disse anretningene som du får kjøpt, de skal rette ut leddet sakte men sikkert, gode sko er et must for deg, har du mulighet legg penger i sko.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker høye hæler og spisse pumps selv om det er ubehagelig. Burde nok tatt operasjon, men redd jeg ikke kan gå med høye hæler etter den så da lider jeg heller

Anonymkode: 660d2...f82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...