Gå til innhold

Tips til utstyr - Staffordshire Bullterrier

Anbefalte innlegg

Hei!
Jeg prøver å finne ut HVOR i alle dager man finner seler, bånd o.l som er tilpasset en staff da jeg tenker å kjøpe inn alt dette før jeg får den lille valpen neste år.

Og eventuelt tips til foring av staff, for finner kun info ang råforing.

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1521708-tips-til-utstyr-staffordshire-bullterrier/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør ikke kjøpe sele og sånt før du vet hva som passer. 

Ellers bør du kjøpe utstyr av kjente merker, for staff er sterke. Vi er fornøyde med non stop til vår hund.

Anonymkode: 6a946...012

• Liker 2

Kjøp en billig og enkelt sele på dyrebutikken. En skikkelig sele blir ikke nødvendig før senere, når valpen er blitt større. Kjøper du en skikkelig sele nå, så vil den bli for liten etter noen måneder. 

Anonymkode: 67cf1...e08

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Du bør ikke kjøpe sele og sånt før du vet hva som passer. 

Ellers bør du kjøpe utstyr av kjente merker, for staff er sterke. Vi er fornøyde med non stop til vår hund.

Anonymkode: 6a946...012

Ja, jeg tenker en valpesele i førsten, ogaå få en spesialsydd når den blir eldre!

Annonse

Carrot skrev (15 minutter siden):

Faktisk har biltema mye bra for hund, og felleskjøpet om du ikke har must eller lignende i nærheten.. 

Nja, det prøvde jeg med rottweileren jeg hadde.. Den røyk

• Liker 3

Jeg fikk med et halsbånd fra oppdretter, og valgte å vente til valpen var i hus med å kjøpe mere. Dag 1 dro vi til dyrebutikken og prøvde sele, da slipper man å kjøpe noe som viser seg å ikke passe når valpen kommer i hus. 

• Liker 3

Jeg kjøper billige ting på Finn første året!

Valper vokser fort ut av ting, utstyr blir gnagd på og lekt med, osv.

Ingen fine nye ting før hunden er et år 😁

Og utstyr til voksen hund bør du kjøpe nåe hunden er voksen. Selv om en sele er god til en staff, trenger den ikke nødvendigvis passe til en annen, det er forskjeller fra hund til hund. Så utstyr bør prøves for å være sikker på at det sitter godt, når den er ferdig utvokst. 

Anonymkode: 86744...b8a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...