Gå til innhold

Bensinpris på 19,49 (NY REKORD)?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjørte forbi ESSO RYEN i går kveld og fikk virkelig sjokk.  (Kjører en liten Kia Soul elektrisk). 

Hva syntes dere om prisene på drivstoff? Spesielt bensin? 

Hvor mye er dere villig til å betale for drivstoff per liter før dere tenker elektrisk eller kollektiv transport?

Anonymkode: 72007...ddd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå er ikke elektrisk aktuelt da vi ikke har lademuligheter hjemme, og kollektivtilbudet her ute på landet er til å grine av. Med mindre man skal til kommunesentrum en eller annen gang mellom 8 og 15 (går for øvrig ikke hver time engang) er det ingen busser som går, og tog har vi kun til og fra Oslo. Togbilletter er horribelt dyrt og selv med de bensinprisene som er nå, bruker vi mindre penger på transport i dag enn det vi gjorde når begge to var lappløse og avhengige av månedskort på toget.

Det skal med andre ord veldig mye til for at bilen forsvinner.

Anonymkode: 6b879...bae

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er og forslag om full årsavgift på batteribil. Snart kommer mva og engangsavgift også. Bare å glede seg, med strømmen som blir dyrere jo kaldere det blir☺️

Anonymkode: f148f...020

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her jeg bor har literprisen vært over 20 kr. Helt vanvittig. Hadde jeg hatt mulighet til å lade hjemme, ville jeg absolutt kjøpt en elektrisk bil. Men har man bil, må man jo bare tåle høyere utgifter, uansett om du kjører med bensin, diesel eller elektrisitet. Kollektivtransport for meg er uaktuelt (dårlig kollektivtransport, lange avstander og altfor høye priser). Bil er pengesluk uten like.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politikere ønsker å tvinge folk over på elbiler og så øke prisene på el.

Anonymkode: 00bbf...2cc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den har bikket 20 kroner på Vestlandet før. I dag var det "bare" 18,87 for ROZ 95.

Anonymkode: aec03...7d0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...