Gå til innhold

Jenter starte tinder samtale?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gjort det massevis av ganger. Noen svarer, andre ikke. Om noen velger å ikke svare så reagerer jeg ikke noe særlig på det, de skylder meg ingenting bare fordi vi har matchet. Jeg liker heller ikke å chatte i det uendelige før vi møtes, jeg er en sånn type som ikke klarer å la være å lage meg et bilde av personen i hodet, og det bildet matcher selvsagt aldri med det jeg møter i virkeligheten. Vil heller møtes så kjapt som mulig for å se om kjemien stemmer 😊 Dermed er tiden fra match til første møte er noe jeg tar ganske lett på, og har lite forventninger. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.10.2021 den 15.19):

Ikke send meld først. Jeg har lært meg av det. Menn respekterer deg ikke hvis du meld først.

Anonymkode: 07094...4a9

Bullshit. Det er helt innafor for damer å sende melding først. Litt rart at det i det hele tatt er et tema, vi lever tross alt i 2021, hvorfor skulle man ikke respektere en dame som tar initiativ ved å sende første melding? Får jeg en melding fra en dame, selvfølgelig svarer jeg på den med den respekten den fortjener. Om noe, så tenker jeg at en dame som sender melding først virker interessert i å vite hvem jeg er. Og det bør man ta som et kompliment. De mannfolka som ikke respekterer damer som sender melding først bør dere unngå først som sist, damer!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...