Gå til innhold

Jenter starte tinder samtale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det greit at vi jenter starter samtaen på tinder? Noen her inne som gjør det? 

Anonymkode: 93aee...2a5

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør det, med varierende hell. Noen svarer aldri, mens andre svarer omtrent umiddelbart. Jeg får masse likes og matcher, men synes det er vanskelig å forstå hva som er spillereglene på Tinder eller om det i det hele tatt er noen mtp hvem som skal skrive først. 

Anonymkode: cc83b...c4b

• Liker 3
Skrevet

Plis gjør det. Jeg avviser deg ikke 

Anonymkode: 841ca...3fe

Skrevet

Bare hyggelig det!

- Mann 30 år

Anonymkode: ef492...039

• Liker 1
Skrevet

Jeg sender melding om jeg er den som matcher sist. Varierende hell, de fleste svarer ikke.

Skrevet

Jeg har vel stort sett startet alle de samtalene jeg har hatt der inne. Men får slettes ikke svar fra alle. Fatter ikke hvorfor menn ikke bare sletter matchen fremfor å la den ligge uten å svare, er det en eller annen form for egoboost? 🤪

Anonymkode: a3f03...da3

Skrevet

Nærmest den første gangen jeg gjorde det, så var han bare frekk. Jeg sa at jeg ikke var vandt til å starte samtaler der inne mm, følte det jeg skrev var mer sånn «sorry om jeg skriver noe teit nå haha😅» Han var bare frekk tilbake. Sa blant annet at det virket som om det jeg skrev var masseprodusert;) Jeg skrev tilbake at beklager om det virker sånn mm, ikke vandt til dette å slikt osv. Han begynte å si at det ikke var meningen å såre meg, samtidig som han fortsatte å virke nedlatende😳 Så eh, med den sjarmen hans så var ikke det noe for meg gitt. Mistet lysten til å starte samtaler etter den opplevelsen..

Anonymkode: 0c8e0...69c

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nærmest den første gangen jeg gjorde det, så var han bare frekk. Jeg sa at jeg ikke var vandt til å starte samtaler der inne mm, følte det jeg skrev var mer sånn «sorry om jeg skriver noe teit nå haha😅» Han var bare frekk tilbake. Sa blant annet at det virket som om det jeg skrev var masseprodusert;) Jeg skrev tilbake at beklager om det virker sånn mm, ikke vandt til dette å slikt osv. Han begynte å si at det ikke var meningen å såre meg, samtidig som han fortsatte å virke nedlatende😳 Så eh, med den sjarmen hans så var ikke det noe for meg gitt. Mistet lysten til å starte samtaler etter den opplevelsen..

Anonymkode: 0c8e0...69c

Menn innbiller seg at å være frekk er romantisk.

Anonymkode: 07094...4a9

• Liker 1
Skrevet

Ikke send meld først. Jeg har lært meg av det. Menn respekterer deg ikke hvis du meld først.

• Liker 1
Skrevet

Jeg får aldri svar dersom jeg sender melding først. 

Anonymkode: f4ee4...7ee

Skrevet

De aller kjekkeste venter jeg med å sende mld til, gjerne en uke eller noe, har ikke de sendt mld da så prøver jeg for da er det ingenting å tape, noen ganger svarer de og det får fint og andre ganger ingen svar. De mer normale mennene gjør det ingenting å sende til først, men det pleier egt ikke være noe problem da de sender mld 2 sekunder etter matchen, så pleier ikke å måtte det  

Anonymkode: 88fca...eda

• Liker 1
Skrevet

Send gjerne melding fyrst damer. Mi erfaring er at damer svært sjeldan sender melding fyrst og om dei skulle gjere det så er det ala 'Hei' eller 'Ja, då får eg starte denne samtalen då'. Ikkje dei mest engasjerande samtalestartane akkurat :)

Anonymkode: 9a9e6...b96

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg har vel stort sett startet alle de samtalene jeg har hatt der inne. Men får slettes ikke svar fra alle. Fatter ikke hvorfor menn ikke bare sletter matchen fremfor å la den ligge uten å svare, er det en eller annen form for egoboost? 🤪

Anonymkode: a3f03...da3

De håper du skal skrive til dem.

Anonymkode: e7ec0...4e5

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg får aldri svar dersom jeg sender melding først. 

Anonymkode: f4ee4...7ee

Fordi du sender ikke til meg 

Anonymkode: 841ca...3fe

Skrevet

Har aldri fått svar når jeg har måtte skrive først, selv ikke av de som har superliket meg med swipenote har svart. Men derimot får jeg heldigvis mange nok meldinger så velger heller en av de som skriver til meg så fjerner jeg de som ikke tar initiativ. Skriver aldri først til menn lenger.

Anonymkode: 52305...dce

Skrevet

En enkel leveregel du kan få helt gratis hos en gammel klok mann (meg): Får du ikke den responsen du håpet på, så var det ikke den rette personen for deg. Vi leter ikke etter mennesker som spiller spill, eller mister respekten. 

Anonymkode: 780a0...882

• Liker 2
Skrevet

Om jeg får matchen på mitt sveip så sender jeg melding. Så er det opp til de om de vil svare eller ikke. Om de ikke svarer så er de ikke rett mann for meg uansett, så det er helt greit. Har hatt like mye hell med det som på de som har sendt melding til meg først.

Anonymkode: bdd5d...0ef

• Liker 1
Skrevet

Nei, det sluttet jeg med da jeg innså at menn sveiper nesten alt til høyre og sorterer ved å la være å svare.

Anonymkode: 9ddd5...153

• Liker 1
Skrevet

Jeg sender ofte melding først, og får god respons på det. Dessuten lar det meg velge samtalestarter, så får jeg sjekket humor/kjemi raskt og unngått en potensiell generisk åpningsmelding. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Ikke send meld først. Jeg har lært meg av det. Menn respekterer deg ikke hvis du meld først.

Helt feil. Send gjerne den første mld. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...