Måneklokke Skrevet 12. oktober 2021 #1 Skrevet 12. oktober 2021 Jeg trenger tips til youtubekanaler som fokuserer på positiv hundetrening! Altså ikke noe straff, kjeft osv. Kun positiv trening med klikker, belønning og lignende. Følger allerede en kanal som heter Kikopup, men vil gjerne ha flere tips
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #2 Skrevet 12. oktober 2021 Synes McCann Dog training er en fin kanal. De dekker mye av hvordan man kan trene inn god adferd når det kommer til hjemmet, rutiner, gå i bånd, under besøk etc. De går også over triks, valpeperioden og når og hvordan man best trener valper etc. De reklamerer ikke seg selv som positive trenere, men det er det de er. De bruker ikke kjeft eller fysisk straff, men godbiter og skryt. Dog liaison. En positiv hundetrener som er ekstremt kunnskapsrik i adferd og kroppsspråk, og fokuserer på dette i videoene sine. Zak George ville jeg holdt meg unna. Han er en positiv hundetrener (flott), men jeg synes ikke han er særlig kunnskapsrik når det kommer til adferd og å se kroppsspråket til hundene. Han setter sin egen hund (nervøs BC) i situasjoner hun ikke er klar for, og han slenger henne inn i møter med store, viltre hunder; selv om det er ekstremt tydelig at hun ikke liker og ikke føler seg trygg med den type hunder. Han tar heller ikke høyde for hvilke type hunder han trener, og behandler en German Shepherd på samme måte som en papillon. Anonymkode: 8b8b3...e3d 1
Tanuki Skrevet 12. oktober 2021 #4 Skrevet 12. oktober 2021 12 hours ago, AnonymBruker said: Zak George ville jeg holdt meg unna. Han er en positiv hundetrener (flott), men jeg synes ikke han er særlig kunnskapsrik når det kommer til adferd og å se kroppsspråket til hundene. Han setter sin egen hund (nervøs BC) i situasjoner hun ikke er klar for, og han slenger henne inn i møter med store, viltre hunder; selv om det er ekstremt tydelig at hun ikke liker og ikke føler seg trygg med den type hunder. Han tar heller ikke høyde for hvilke type hunder han trener, og behandler en German Shepherd på samme måte som en papillon. ZG er vanvittig oppskrytt, skjønner ikke at han har en slik "gudestatus" hos mange. Selv liker jeg videone med Victoria Stillwell og McCann, som du nevnte:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå