Gå til innhold

Spiral og blødninger

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fikk satt inn spiral for 2 mnd siden. Alt greit, men har fortsatt småblødninger konstant. Dette gjør at jeg må bruke truseinnlegg, men opplever at blødningene lukter vondt. Litt likt som de dagene man har siste rest av menistrasjon. Da går det helt greit, men når det er hver dag begynner det å bli ukomfortabelt. Det lukter så kraftig. Normalt? Eller kan jeg ha fått en infeksjon? 

Anonymkode: 432cf...0d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Fikk satt inn spiral for 2 mnd siden. Alt greit, men har fortsatt småblødninger konstant. Dette gjør at jeg må bruke truseinnlegg, men opplever at blødningene lukter vondt. Litt likt som de dagene man har siste rest av menistrasjon. Da går det helt greit, men når det er hver dag begynner det å bli ukomfortabelt. Det lukter så kraftig. Normalt? Eller kan jeg ha fått en infeksjon? 

Høres ut som en infeksjon. Hadde sjekket det ut.

Skrevet
Blue Berry skrev (43 minutter siden):

Høres ut som en infeksjon. Hadde sjekket det ut.

Takk! Føler meg jo ikke veldig fresh;) 

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Takk! Føler meg jo ikke veldig fresh;) 

ts

Håper du finner ut av det snart :) Ubehagelig å gå slik.

Skrevet (endret)

Endte opp med å fjerne spiralen, og gå tilbake til piller, da spiralen gav meg kroniske blødninger.  Kanskje du må gjøre det samme? 

Endret av Anciol
  • Liker 1
Skrevet

Lurer nesten på det. Kan telle dager uten blødning på en hånd. Kanskje ikke så rart det blir irritasjon/ infeksjon. 
håper selvfølgelig det går over for det er deilig å slippe å tenke på prevensjon. Men, den lukten gjør det litt vanskelig;)

Skrevet

Jeg fikk infeksjon og blødninger pga det. 

Anonymkode: f73db...211

Skrevet

Jeg blødde i 8 uker etter innsett. Så 5 år uten noe.  

MEN, det luktet ikke rart. Var helt vanlig småblødning. Ringer du og sier du har en uvanlig lukt, så tipper jeg de vil sjekke det ut. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.10.2021 den 22.40):

Har selv fått spiral i juni og har hatt spotting og småblødninger siden, få dager uten. Det er ganske vanlig sa gynekologen. Har vært kontroll en gang og legen sa at siden det har vært noen dager uten blødninger er det tegn på at det begynner å normalisere seg etterhvert. Er visst ikke unormalt at en har småblødninger i mange måneder ette innsatt spiral. Men jeg er lei av å gå med truseinnlegg ja 🙄🙄🙄

Anonymkode: edce5...c59

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg fikk infeksjon og blødninger pga det. 

Vil fylle ut litt her. Jeg fikk min i januar og hadde blødninger jevnlig i veldig mange måneder, også med sterke menssmerter. Var flere ganger hos gyn og sjekket at alt var ok. Så ble smertene heftigere i tidlig høst og jeg dro tilbake og det viste seg at jeg hadde fått skjedekatarr. Det ga både blødninger og smerter. Jeg tror at mine blødninger har  vært såpass  mange og mye og ofte (nesten hele tiden), så det har blitt for stor ubalanse. Å gå med bind og truseinnlegg hver bidige dag er ikke sunt altså, i alle fall ikke for mitt underliv. Etter antibiotika har smertene blitt borte og nå tror jeg blødningene har opphørt helt også. Mine blødninger luktet også "mer" enn før, uten at jeg klarer å sette helt fingeren på det. 

Skrevet

Fikk antibiotika for bakteriell vaginose. Sikkert pga truseinnlegg og litt ubalanse. Krysser fingrene for at det ikke kommer tilbake etter kort tid. 
takk for svar! :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...